اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه:

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه آغاز شد

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه آغاز شد
کامران هزارخانی گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و عید ولایت و همچنین سالروز فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی سراسر کشور مبنی بر کمک مومنانه، توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه را طی امروز در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، کامران هزارخانی امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم‌ توزیع بسته های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم و عید ولایت و همچنین سالروز فرمان ۹ ماده ای مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی سراسر کشور مبنی بر کمک مومنانه، توزیع ۳ هزار بسته معیشتی را طی امروز در دستور کار داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: این بسته های معیشتی ظرف یکی دو روز آینده به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح استان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز بالغ بر ۳۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 هزار خانی گفت: این بسته‌های معیشتی با همکاری سپاه پاسداران، بسیج سازندگی، بنیاد جانبازان و بنیاد مستضعفان تهیه شده و تلاش می شود به دست نیازمندان واقعی برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته غذای گرم، شرکت گروه‌های جهادی سراسر استان در نماز جمعه و قرائت میثاق نامه توسط دبیر قرارگاه جهادی از دیگر اقدامات در دهه ولایت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

وی افزود: به مناسبت این ایام حضور فعال گروه‌های جهادی تحت عنوان رزمایش بزرگ در عرصه های مختلف و متناسب با نیازمندی های هر منطقه با انجام امورات عام المنفعه صورت خواهد گرفت.

,

وی در خصوص اقدامات نیروهای جهادی جهت مقابله با مشکل کم آبی در برخی نقاط استان کرمانشاه، بیان داشت: به این منظور کمک‌رسانی و رفع مشکل در مناطقی که با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار دارد و اقداماتی نظیر توزیع آب شرب با تانکر توسط نیروهای بسیجی انجام می شود.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: روستای ویژه نان در گیلانغرب که با مشکل کم آبی مواجه هستند هر روز توسط قرارگاه خاتم یک تانکر ۲۰ هزار لیتری کار آبرسانی به روستا را انجام می دهد.

,

وی خاطر نشان کرد: بنا به نیاز هر جا لازم باشد سپاه در خدمت رسانی آماده است و تا رفع مشکلات در کنار مردم خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه