اخبار داغ

استاندار یزد مطرح کرد

نظام ناکارآمد اقتصادی یکی از دلایل رشد دلالان در کشور/ تا جایی که مسئولیت داشتیم با دلالان برخورد کردیم

نظام ناکارآمد اقتصادی یکی از دلایل رشد دلالان در کشور/ تا جایی که مسئولیت داشتیم با دلالان برخورد کردیم
طالبی استاندار یزد نظام ناکارآمد اقتصادی را یکی از دلایل رشد دلالان در کشور دانست و گفت: تا جایی که مسئولیت داشتیم با دلالان برخورد کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد علی طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اینکه آیا استانداری یزد طی سال های گذشته برنامه ای برای برخورد با دلالان در بخش های مختلف داشته است یا خیر، گفت: در بحث برخورد با دلالان مواردی به استانداری انعکاس داده شد که در برخی موارد که مسئولیت مستقیم داشتیم ورود کرده و اتفاقات خوبی هم در این زمینه افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

استاندار یزد اضافه کرد: در برخی موارد اساسا مسئولیت نداشتیم و در برخی نیز مشکلی به ما منعکس نشد که نمونه آن را می توان به مشکلات در بحث سیمان اشاره کرد که اخیرا و طی روزهای اخیر نسبت به این چالش آگاه شدیم و مسائلی از سمت مسئولان مربوطه مطرح شد.

,

وی افزود: در مواردی که مسئولیت مستقیم داشتیم به صورت جدی وارد عمل شدیم و نسبت به رفع این چالش در هر بخشی که بوده اقدام کردیم که نقش بسیار مهمی در رفع آن چالش و بهبود شرایط داشته است.

,

طالبی نظام ناکارآمد اقتصادی در کشور را یکی از علت های رشد دلالان دانست و تصریح کرد: متاسفانه نظام حکمرانی اقتصادی کشور شرایط را برای رشد دلالیسم در حوزه اقتصاد فراهم آورده و این چالش کشوری بوده و تنها به استان یزد اختصاص ندارد.

,

استاندار یزد ادامه داد: به طور مثال اگر به بحث دلالی محصولات کشاورزی نگاه بیندازیم می بینیم که به یک دوره چهل یا پنجاه سال باز می گردد و منحصر به سال های اخیر و استان یزد نیست بلکه سابقه طولانی دارد و در کل کشور با این مشکل و معضل مواجه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه