اخبار داغ

بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری و دادسرای شهرستان قرچک

بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری و دادسرای شهرستان قرچک
رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان قرچک، از دادگستری این شهرستان (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) و دادسرای عمومی و انقلاب قرچک (ساختمان شهید ستاری) بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز چهارشنبه با حضور در شهرستان قرچک به مدت دو ساعت از دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان (ساختمان شهید ستاری) و همچنین دادگستری قرچک (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در جریان این بازدید که غلامحسین اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه و محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را همراهی می‌کردند، رئیس دستگاه قضا ضمن بازدید از بخش‌ها و شعب مختلف واحدهای قضایی، به گفت وگو با مراجعه‌کنندگان، قضات و کارکنان قضایی پرداخت.
,
 
,
رئیس قوه قضاییه در خلال گفت وگوهای خود با مدیران و کارکنان قضایی شهرستان قرچک، از میزان ورودی پرونده‌ها، آمار پرونده‌های کثیرالشاکی و معوق و همچنین دلایل اطاله دادرسی در برخی پرونده‌های مُسن، کسب اطلاع کرد.
,
 
,
در بخش پایانی این بازدید رئیس قوه قضاییه از واحدهای قضایی قرچک، رئیس دستگاه قضا با حضور در نمازخانه ساختمان دادگستری این شهرستان، ضمن شنیدن مشکلات و مسائل مراجعه‌کنندگان و آگاهی از روند طی شده برای پرونده‌های آنها، دستورات مقتضی را خطاب به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قرچک صادر کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه