اخبار داغ

سهرابیان: ملایی فینالیست می‌شد معادلات به هم می‌ریخت/ نمی‌دانم چرا در ایران فقط به حواشی می‌پردازند

سهرابیان: ملایی فینالیست می‌شد معادلات به هم می‌ریخت/ نمی‌دانم چرا در ایران فقط به حواشی می‌پردازند
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت، اگر نازنین ملایی با امکانات و تجهیزاتی که ما در اختیار داریم، به فینال A صعود می‌کرد، تمام معادلات به هم می‌ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سهرابیان که از نزدیک رقابت نازنین ملایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات روئینگ تک نفره بانوان را پیگیری می‌کرد، در مورد عملکرد این ورزشکار اظهار داشت: نازنین ملایی بهترین رنکینگ ایران را در ادوار مختلف المپیک را ثبت کرده است. او نشان داد که می‌تواند کار بزرگی انجام بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: جایگاه بیست‌وپنجم در بانوان و بیست‌ودوم در مردان بهترین جایگاه‌هایی است که تاکنون قایقرانان ما در المپیک کسب کرده‌اند. قطعاً ملایی نمی‌توانست امروز جزو سه نفر اول شود و به فینال A صعود کند، چون خیلی از قهرمانان ادوار گذشته المپیک و جهان در این رقابت شرکت داشتند.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی با تأکید بر اینکه قایقرانی رشته‌ای متعلق به کشور همین قهرمانان است که وارد کشور ما هم شده است، گفت: اگر ملایی با امکانات و تجهیزاتی که ما در اختیار داریم به فینال A صعود می‌کرد، تمام معادلات به هم می‌ریخت.

,

سهرابیان در مورد حواشی نبود جلیقه یخ برای ریکاوری نازنین ملایی در بازی‌های المپیک 2020 توکیو بیان کرد: نازنین ملایی گفت زمانی که گرما زده شد، حوله یخ داشته است و کشورهای صاحب‌نام اروپایی هم حوله یخ داشتند. او همچنین گفت اولین سبک وزنی بوده که در سنگین وزن به رقابت پرداخت و تا این مرحله آمد، اما حاشیه‌هایی ایجاد شد که تمرکز ورزشکار ما را به هم زد، به طوری که شب قبل از مسابقه مجبور شد تلفن همراه خود را خاموش کند، برای اینکه برای مسابقه آرام باشد.

,

وی افزود: کمبودی وجود نداشت. ما پارو خواستیم که کمیته ملی المپیک تهیه کرد و هزینه‌های دیگری هم انجام شد که بعداً اعلام می‌کنیم. بنابراین 200 دلار برای جلیقه چیزی نبود. البته هر چه گشتیم تا این جلیقه را تهیه کنیم، پیدا نکردیم. خیلی از کشورهای اروپایی هم آن را نداشتند. ظاهراً تازه چنین چیزی آمده است و صد درصد تهیه‌اش می‌کنیم.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت: روز مسابقه ملایی، یکی از ورزشکاران صاحب سبک، گرما زده شد و حوله یخ رویش انداختند و به آمبولانس منتقل شد تا به او رسیدگی کنند. ورزشکار استرالیایی هم در رسانه‌ها گفت که در حمام آب گرم پارو می‌زند و شرایط برایش سخت است، اما نمی‌دانم چرا در ایران فقط به موارد حاشیه‌ساز می‌پردازند. امیدوارم این اتفاق برای کشتی و کاراته که مدال‌آور هستند، نیفتد تا ورزشکاران تمرکز کامل داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه