اخبار داغ

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد

ورودی‌های مازندران همچنان مسدود/۹۵ هزار خودرو اعمال قانون شدند

ورودی‌های مازندران همچنان مسدود/۹۵ هزار خودرو اعمال قانون شدند
هادی عبادی با اشاره به احتمال ریزش و رانش در جاده‌های کوهستانی مازندران گفت: ورودی‌های مازندران کماکان مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: بارش باران سطح جاده های مازندران را لغزنده کرده و همچنین شاهد کاهش دید در ارتفاعات هستیم.

وی افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری احتمال جاری سیلاب و همچنین ریزش سنگ و رانش در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد که تاکید پلیس پرهیز از تردد‌های غیرضروری است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ورودی‌های مازندران کماکان به روی غیربومیان بسته است تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان شاهد توقف ۵۰۰ تا یک کیلومتری خودرو‌ها هستیم که بار مضاعفی برای همکاران خواهد بود.

عبادی خاطرنشان کرد: بحث اعمال قانون و بازگرداندن خودرو‌ها در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد که از ابتدای امسال به حدود ۹۵هزار خودرو رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

وی بیان کرد: از نظر جوی شاهد بارندگی در محورهای غربی و مرکزی، محور بابل قائمشهر و محمودآباد هستیم.

,

سرپرست پلیس راه مازندران اظهار کرد: همچنین در محور کندوان و سوادکوه محدوده گدوک و محور کیاسر محدوده اسکات شاهد مه گرفتگی هستیم.

,

عبادی گفت: به دلیل وضعیت بحرانی و کرونایی، ممنوعیت‌های کرونایی در محورهای استان برقرار است و از ورود خودروهایی با پلاک‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه