اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد/ تمام توان بسیج و سپاه در استان مرکزی برای مقابله با کرونا به میدان آمد

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد/ تمام توان بسیج و سپاه در استان مرکزی برای مقابله با کرونا به میدان آمد
کریمی گفت: تهیه و توزیع کمک های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب های بیماری کرونا بود که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین تجلیل از کادر درمان و پرسنل سادات بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک و مرکز فوق تخصصی ثارالله اراک گفت: سلامت و امنیت رکن پایداری و مهمترین زیرساخت برای پیشرفت و حرکت کشور است و امروز مدافعان سلامت و کادر درمان حافظان سلامت جامعه هستند و از این منظر وظیفه مهمی بر دوش دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در راه تامین امنیت مردم و انقلاب صرف کرد و آنچنان خداوند ایشان را در نزد مردم عزیز کرد که تشییع میلیونی و باشکوه تاریخ را رقم زد.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت های شبانه روزی به نماد مقاومت و ایستادگی ملت تبدیل شد و امروز اگر می خواهیم دنباله رو راه و مسیر ایشان باشیم باید سلیمانی وار در آن کاری که هستیم مجاهدت کنیم.

,

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم در همه ابعاد سلیمانی وار حرکت کردن در جامعه اسلامی است که کادر درمان با مجاهدت های شبانه روزی خود در این مسیر گام برداشتند.

,

وی با بیان اینکه کادر درمان و مدافعان سلامت با تاسی از مکتب شهید سلیمانی حماسه های ماندگاری خلق کردند،گفت: امروز وظیفه مردم در قبال زحمات این عزیزان رعایت و توجه به دستورالعمل های بهداشتی است.

,

کریمی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام قد تمام ظرفیت ها و توان را برای مبارزه با کرونا به میدان آورد و در قالب گروه های جهادی بسیج خدمات مختلفی برای کنترل و کاهش آسیب ها انجام داد.

,

وی اظهار کرد:مهمترین برنامه بسیج برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بود که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نظر گرفته شد و همچنان با قوت ادامه دارد.

,

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: سپاه و بسیج در کنار وظیفه ذاتی تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان پیشگام بود و همچنان این فعالیت ها و حمایت از کادر درمان ادامه خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: انجام واکسیناسیون عمومی جامعه توسط سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در دستور کار است و بسیج تمام قد در این راستا پای کار آمده و همه ظرفیت ها به کارگیری خواهد شد.

,

کریمی گفت: همچنین تهیه و توزیع کمک های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب های بیماری کرونا بود که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

,

وی خاطر نشان کرد: بسیج در طول این سالها با عملکرد خود نشان داده در هر شرایطی همراه مردم و در کنار مردم است و آمادگی کامل برای حماسه آفریدن و نقش آفرینی در هر بلا و بحرانی می باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه