اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

گروه های جهادی موتور پیشران جامعه اسلامی هستند/ اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

گروه های جهادی موتور پیشران جامعه اسلامی هستند/ اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزی
محترمی گفت: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی نعمتان اتقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی عصر امروز (پنج شنبه) در آیین سرکشی از گروه های جهادی دانشگاه فنی و حرفه ای مستقر در روستای گل تپه اراک گفت: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی توانمند سازی، حمایت و پشتیبانی از ادوهای جهادی است که این رویکرد در طی این سال ها موجب تخصصی شدن گروه های جهادی شده که در سطح استان مرکزی ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با رویکرد تخصصی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: بسیج سازندگی پناهگاه جهادگران و تلاش گران برای خدمت به مردم و جامعه است و با رویکرد امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی از گروه های جهادی حمایت می کند.

,

محترمی اظهار کرد: گروه های جهادی به عنوان موتور پیشران جامعه اسلامی نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت جامعه دارند و بسیج سازندگی با رویکرد تسهیل گری در حرکت های جهادی بسیج در این راستا گام برمی دارد.

,

وی بیان کرد: جهادگران بسیج سازندگی با جهاد مستمر خود در عرصه های مختلف همواره تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند و در همه میدان های خدمت رسانی حضور فعال داشته اند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: مهمترین وظیفه گروه های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی کادر سازی برای انقلاب است و اردوهای جهادی امروز علاوه بر رویکرد خدمت به مردم نقش مهمی در تربیت و پرورش مدیران آینده ایران اسلامی دارند.

,

وی اضافه کرد: گروه های جهادی بسیج در دهه امامت و ولایت همچون سایر مقاطع برنامه های ویژه ای برای اطعام نیازمندان، ساخت منازل محرومین، اجرای پروژه های محرومیت زدایی ،ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم ،برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی، اهدای جهیزیه و اجرای نهضت کمک مومنانه داشتند که بیش از ۹۰ گروه جهادی در این راستا نقش آفرینی کردند.

,

محترمی افزود: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی نعمتان اتقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه جهادی جوانان و نوجوانان امروز شاهد هستیم گروه های جهادی بسیج در گوشه به گوشه استان به مردم خدمات ارایه می دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه