اخبار داغ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

مجلس اصلاً دنبال فیلترکردن واتساپ، اینستاگرام و حتی جستجوگرها نیست/ صاحبان پیام‌رسان‌های خارجی باید به ایران متعهد شوند

مجلس اصلاً دنبال فیلترکردن واتساپ، اینستاگرام و حتی جستجوگرها نیست/ صاحبان پیام‌رسان‌های خارجی باید به ایران متعهد شوند
میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس اصلاً دنبال فیلتر واتساپ، اینستاگرام و حتی جستجوگرها نیست، گفت: صاحبان پیام‌رسان‌های خارجی باید به ایران متعهد شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد، گفت: تاکنون هیچ طرحی در مجلس شورای اسلامی نه به تصویب رسیده و نه به قانون تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تنها اتفاقی که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی افتاد این بود که روش بررسی طرح حمایت از کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی آیا در صحن مجلس بررسی شود یا کمیسیون تخصصی.

,

وی افزود: قرار بر این شد این طرح در کمیسیون تخصصی که متشکل از نمایندگان متخصص از کمیسیون‌های مختلف است مورد بررسی قرار گیرد و هر کدام از بندهای این جلسه زمانی که با آرا دوسوم از نمایندگان این کمیسیون به تصویب رسید برای اجرای آزمایشی آن در صحن مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد.

,

میرمحمدی با بیان اینکه این طرح به دنبال فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ و حتی جستجوگرها نیست، افزود: ایران جزو معدود کشورهای دنیا است که صاحبان پیام‌رسان‌های خارجی هیچگونه تعهدی به ما ندارند، در صورتی که نسبت به دیگر کشورها متعهد بوده و بحث‌های اخلاقی و امنیتی را مورد توجه قرار دهند. قرار بر این است که وقتی این طرح در مجلس تصویب شد، دولت مکلف و ملزم شود حمایت همه جانبه‌ای را از توانمندی‌های داخلی انجام دهد تا بتوانیم فضای مجازی با قدرت در کشور ایجاد و مردم از آن بهره‌مند شود.

,

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک صاحبان پیام‌رسان‌های خارجی و موتورهای جستجوگر خارجی باید به ایران متعهد شوند و بحث‌های امنیتی و اخلاقی کشور را مورد توجه خود قرار دهند و اینگونه نباشد که صفحات کاربران ایرانی که یک عکس یا فیلم از سردار دلها منتشر می کنند، مسدود شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه