اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

اجرای عدالت، آرمان انقلاب اسلامی است/ حوزه کشاورزی، متولی ندارد

اجرای عدالت، آرمان انقلاب اسلامی است/ حوزه کشاورزی، متولی ندارد
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مجلس انقلابی در خدمت به مردم و کاهش فشارهای اقتصادی موجود با هیچ مسئولی تعارف ندارد گفت: دغدغه نمایندگان مجلس ، پیشرفت کارها و خدمت رسانی به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  سبلان ما ، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش افتتاحیه حرکت های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی که در روستای معصوم آباد اردبیل برگزار شد با بیان اینکه همه ما دغدغه های مردم را می دانیم، گفت: متاسفانه در دولت فعلی فکر اساسی برای حل مشکلات مردم نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی از نهادهای انقلابی به ویژه گروه های جهادی به عنوان الگو و نمونه برای دستگاه های اجرایی نام برد و گفت: اگر مسئولین کشور و مدیران دستگاه های اجرایی، جهادی وار تلاش می کردند امروز شاهد حجم انبوهی از مشکلات در کشور نبودیم.

,

بدری با بیان اینکه دغدغه مجلس انقلابی حل مشکلات فعلی مردم است، گفت: تمام تلاش خود را در این  راستا انجام خواهیم داد.

,

وی به دولت آینده نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه همه ما امیدواریم که دولت آینده دغدغه های مردم را اولویت خود قرار خواهد داد و با آنها نهایت همکاری را خواهیم کرد، گفت: چنانچه دولت آینده همین روند را تکرار کند، قطعا رویکرد مجلس نیز تغییر خواهد کرد.

,

,

, ,

باعث و بانی مشکلات کشور، مدیران ضعیف نجومی بگیر است

,

این نماینده مجلس به مشکلات روستائیان نیز اشاره کرد و گفت: روستائیان از همان اوایل انقلاب با تمام وجود در همه صحنه های انقلاب حضور مثمر ثمری داشتند و این حضور منوط به میدان جبهه و جنگ نبود بلکه با عهده دار شدن کارهای بر زمین مانده رزمندگان روستایی در جبهه ها، از برادران خود پشتیبانی می کردند و امروز نیز تداوم دهنده همین شیوه هستند بنابراین بر همه نمایندگان مجلس و دولت واجب است با تمام وجود به مشکلات روستائیان رسیدگی کنند.

,

وی به سامانه پایش نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مسئول پشت میز نشینی که حقوق نجومی می گیرد ولی مقابل دریافتی اش متعهدانه عمل نمی کند، گفت: همین افراد برکت را از جامعه ما گرفته اند، عده ای خدانشناس در بخش خصوصی و دولتی با بکارگیری افراد با تخصص های مختلف، حتی از پرداخت حداقل ترین حقوق نیز مضایقه می کنند و همین کارها است که باعث ایجاد فاصله برای تحقق و اجرای عدالت در جامعه شده است.

,

بدری به فعالیت های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: برخی رویکردها و دخالت ها در دولت فعلی باعث تورم بالا در کشور شده بطوریکه کار یک میلیونی با ده میلیون هم غیر ممکن شده است.

,

وی به کار جهادی اشاره کرد و گفت: اهمیت حرکت های جهادی امروز با این وضعیت اقتصادی بیشتر تجلی پیدا می کند چراکه جهادگران بدون چشم داشتی کارهای میلیونی را  با همان کیفیت با میزان بسیار کمتر از مبلغ نهایی شده به سرانجام می رسانند.

,

رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس با بیان اینکه ارزش کار جهادگران در نیت پاکشان است، گفت: اگر روحیه جهادی در دستگاه های اجرایی نیز تزریق شود و مدیران و کارمندان جهادی وار وارد میدان خدمت شوند، اجرای عدالت نیز در جامعه به چشم خواهد آمد.

,

,

, ,

لزوم الگوسازی حرکت های جهادی برای دستگاه های اجرایی

, لزوم الگوسازی حرکت های جهادی برای دستگاه های اجرایی, لزوم الگوسازی حرکت های جهادی برای دستگاه های اجرایی,

وی در ادامه سخنان خود به لزوم برنامه ریزی جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: برنامه های حرکت های جهادی باید برای دستگاه های اجرایی الگوسازی شود تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها، کارها با شتاب و سرعت بیشتری اجرا شوند.

,

بدری به مشکلات آب روستاها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه از مسئولان سد یامچی مطالبه گری های لازم را انجام دادم گفت: وزرا و مدیران ضعیف باعث و بانی مشکل  آب در کشور است چراکه با عمل نکردن به هشدارها و بی تفاوتی های خود در کنار کار های غیرکارشناسی، وضعیت فعلی را بوجود آوردند.

,

وی با بیان اینکه اردبیلی ها نیز گریبانگیر مشکل آب هستند گفت: مردم در اردبیل نیز یا بسته های آب معدنی تهیه می کنند  و یا اینکه به روستاهای اطراف سبلان برای تامین آب می روند و این پذیرفتنی نیست.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه در 8 سال گذشته متولی کشاورزی در کشور پیدا نشده است، گفت: بروکراسی اداری و محول کردن امور به دیگران در حوزه کشاورزی باعث افزایش  قیمت حباب گونه محصولات کشاورزی بویژه گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ و این اواخر شیر در کشور شده که از توان مردم عادی خارج است.

,

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی در خدمت به مردم و کاهش فشارهای اقتصادی موجود با هیچ مسئولی تعارف ندارد گفت: دغدغه نمایندگان مجلس ، پیشرفت کارها و خدمت رسانی به مردم است.

,

بدری در پایان سخنان خود به تعهدات بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقات انجام گرفته مبلغ یک میلیارد تومان به مناطق محروم استان اردبیل تخصیص یافته که در قالب وام های بیست تا پنجاه میلیون تومانی برای کارهای ضروری اعطا خواهد شد.

,

,

, ,

در ادامه این مراسم، نشست مطالبه گری روستائیان با این نماینده مجلس برگزار شد و طی آن جهادگران و روستائیان به بیان مطالبات و دغدغه های خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه