اخبار داغ

پرچمدار به فینال تیراندازی نرسید؛ عملکرد ضعیف حدادی

المپیک توکیو| ملایی، بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی را گرفت، باخ جایزه داد/ باخت تلخ والیبال به ایتالیا؛ کار صعود به اما و اگر افتاد

المپیک توکیو| ملایی، بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی را گرفت، باخ جایزه داد/  باخت تلخ والیبال به ایتالیا؛ کار صعود به اما و اگر افتاد
در هفتمین روز از بازیهای المپیک 2020 توکیو ورزشکاران ایران در دوومیدانی عملکرد نومیدکننده ای ارائه کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز با برگزاری مسابقات دوومیدانی، فینال روئینگ، تیراندازی و والیبال پیگیری می شود و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و والیبال با حریفان خود جدال خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*پرچمدار به فینال نرسید

, *پرچمدار به فینال نرسید, *پرچمدار به فینال نرسید,

هانیه رستمیان  رقابت خود در بخش سرعت ماده تپانچه 25 متر را انجام داد. وی در این بخش 288 امتیاز گرفت و در مجموع دو بخش دقت و سرعت، امتیازاتش به 577 رسید تا در رده 28 در بین 44 شرکت کننده قرار بگیرد. رستمیان که یکی از دو پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه نیز بود، بدین ترتیب موفق به صعود به فینال نشد.  در مجموع دو بخش دقت و سرعت 8 تیرانداز برتر راهی فینال شدند.

,

, ,

 

,

*حدادی، ضعیف تر از همیشه، ناکام تر از همیشه

, *حدادی، ضعیف تر از همیشه، ناکام تر از همیشه, *حدادی، ضعیف تر از همیشه، ناکام تر از همیشه,

رقابتهای دوومیدانی در استادیوم المپیک همان استادیوم افتتاحیه بازیها از امروز شروع شد. حدادی در گروه A بازیها، با پرتابگرانی از اکوادور، فرانسه، امریکا، اتریش،سوئد، مقدونیه، استرالیا، لیتوانی، انگلیس، جاماییکا، آلمان، رومانی، کلمبیا، آلمان و لهستان رقابت کرد. احسان حدادی ملی‌پوش پرتاب دیسک در گروه A که 16 نفر حضور داشتند، رقابتش را انجام داد. وی در پرتاب اول رکورد 58.48 متر و در پرتاب دوم رکورد 58.98 متر را به ثبت رساند. حدادی در تلاش سوم خود خطا کرد تا در نهایت رکورد 58.98 برایش به ثبت برسد. حدادی بدین ترتیب در رده چهاردهم این گروه قرار گرفت و شانس حضور در فینال را از دست داد. پرتاب دیسک در دو گروه 16 نفری انجام می‌شود و 12 نفر از کسانی که بالاتر از 66 متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند (در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحله فینال می‌گذارند.

, A,

حدادی در مجموع نیز در بین 26 پرتابگر در رده آخر قرار گرفت  32 پرتابگر در این ماده حضور داشتند.

,

, ,

 

,

*فصیحی به آروزهایش در دوی 100 متر بانوان نرسید

, *فصیحی به آروزهایش در دوی 100 متر بانوان نرسید, *فصیحی به آروزهایش در دوی 100 متر بانوان نرسید,

فرزانه فصیحی دونده 100 متر کشورمان در گروه 2 با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس رقابت کرد و با رکورد 11.76 ثانیه در رده نخست ایستاد و از مرحله مقدماتی راهی دور اول مسابقات شد.

,

او بعداز اولی در گروهش با رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه به جدول اصلی رقابتهای ۱۰۰ متر المپیک رسید و روی خط استارت لاین ۲ دسته سوم با دونده های آلمان، باربادوس، امریکا، زامبیا، چین، ایتالیا، سری لانکا برای نیمه نهایی رقابت کرد. او با رکورد 11.79 ثانیه در بین 8 دونده در رده آخر ایستاد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. دونده سرعتی ایران ، ۵۷ سال بعداز سیمین صفامهر با سهمیه یونیور سالیتی، دومین دونده  زن ایرانی بود که در المپیک توکیو دوید.

,

فصیحی در رده کلی در رده پنجاهم قرار گرفت.

,

, ,

 

,

* صالحی‌امیری و همراهان در ورزشگاه المپیک دوومیدانی

رضا صالحی‌امیری صبح امروز با حضور در ورزشگاه المپیک دوومیدانی مسابقه فرزانه فصیحی و احسان حدادی را از نزدیک تماشا کرد.
عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، مجید کیهانی و مجید شایسته از اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

, * صالحی‌امیری و همراهان در ورزشگاه المپیک دوومیدانی, * صالحی‌امیری و همراهان در ورزشگاه المپیک دوومیدانی,
,
,
,

, ,

 

,

*ملایی بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی را ثبت کرد

, *ملایی بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی را ثبت کرد, *ملایی بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی را ثبت کرد,

نازنین ملایی در فینال B روئینگ تک نفره بانوان برای کسب یکی از رده‌های هفتم تا دوازدهم با حریفانی از با ورزشکارانی از کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت به رقابت پرداخت و با رکورد 7:42.57 دقیقه در رده پنجم ایستاد. در فینال B، قایق‌های هلند، کانادا و آمریکا اول تا سوم شدند. در نتیجه کلی مسابقات نازنین ملایی عنوان تاریخی یازدهمی را کسب کرد. این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است. پیش از این حضور در فینال D بهترین نتیجه قایقرانی کشورمان بود.
 

, B,
,

, ,

 

,

*هدیه توماس باخ به دختر قایقران ایران

بعد از مسابقات فینال B رویینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران کشورمان دیداری را با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی برگزار کردند. در واقع توماس باخ از دو عضو دعوت کرد تا با آن‌ها دیداری داشته باشد.
در این دیدار توماس باخ از حضور یک آسیایی دیگر به همراه چین در فینال A و B المپیک ابراز خوشحالی کرد. در پایان این دیدار باخ یک هدیه که ساعت بود را به نازنین ملایی اهدا کرد.
ملایی درباره دیداری که با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک داشت، گفت: پس از پایان مسابقه آمدند دنبال ما و گفتند که آقای باخ می‌خواهند ملاقاتی با ما داشته باشند. رفتیم و ایشان ابراز خوشحالی کردند از اینکه برای اولین‌بار قایقرانی غیر از کشور چین در آسیا به فینال می‌رسد. آقای باخ تبریک گفتند و من چون ورزشکار بورسیه‌ای کمیته جهانی المپیک هم هستم ایشان خوشحال بودند که سرمایه‌گذاری این کمیته به ثمر نشسته است. پس از پایان این دیدار هم یک ساعت مچی به من هدیه دادند.

, *هدیه توماس باخ به دختر قایقران ایران, *هدیه توماس باخ به دختر قایقران ایران,
,
,
,
,

, ,

, ,

 

,

*باخت تلخ والیبال به ایتالیا؛ کار صعود به اما و اگر افتاد
تیم والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در بازی‌های المپیک مقابل ایتالیا قرار گرفت و این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد.

شاگردان آلکنو که در گروه A رقابت‌های المپیک قرار دارد عصر امروز به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک و امتیاز (۳۰-۲۸)، (۲۵-۲۱)، (۲۱-۲۵) و (۲۵-۲۱) شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال کشورمان روز یکشنبه دهم مرداد از ساعت ۱۵:۱۵ در دیداری حساس با تیم ژاپن میزبان روبه‌رو خواهند شد. ایران با واگذاری حداکثر یک ست به ژاپن هم به مرحله صعود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به ست شماری خواهد کشید.

, *باخت تلخ والیبال به ایتالیا؛ کار صعود به اما و اگر افتاد, *باخت تلخ والیبال به ایتالیا؛ کار صعود به اما و اگر افتاد,
,
,
,
,
,

, ,

انتهای پیام/

,


 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه