اخبار داغ

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران هشدار داد؛

نگرانی از افزایش بیماران کرونایی در گچساران/ تعداد مبتلایان به ۱۰۰نفر در روز رسیده است

نگرانی از افزایش بیماران کرونایی در گچساران/ تعداد مبتلایان به ۱۰۰نفر در روز رسیده است
امین رضایی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا گفت: متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان ۱۴۵ نفر جان باخته‌اند و اگر چه شاخص آن نسبت به میانگین کشوری بهتر است؛ اما شرایط این چند روز بسیار نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید امین رضایی، معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت:از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۴۰ هزار تست کرونا گرفته شده است که ۳۳ درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین،جواب تست کرونای 11هزار و 708 نمونه مثبت بوده که قریب به ۹۵ درصد آن ها بهبود، ۱.۲ درصد آن ها فوت و مابقی در قرنطینه به سر می برند.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهارکرد:در خصوص مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان نیز پنج محور آموزش، گشت های اصناف، بیماریابی، درمان در سطوح مختلف و واکسیناسیون را در دستور کار قرار داده ایم.

,

رضایی ادامه داد:با این وجود نیز در کلیه مراکز روستایی و شهری تست های فوری و در مرکز منتخب کوئید واقع در مرکز زنده یاد "شکیبایی" در دو نوبت صبح و بعدازظهر نمونه گیری از مراجعه کنندگان انجام می شود.

,

وی در ادامه تصریح کرد:متاسفانه روند مثبت شدن نتایج بیماران کرونایی در حال افزایش است و در سه روز متوالی تعداد افراد مثبت به کرونا در روز به عدد ۱۰۰ رسیده است.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهارکرد: این در حالی است که 74 بیمارکرونایی در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند که با این شرایط مجبور به تعطیلی چند بخش دیگر بیمارستان شده ایم.

,

رضایی افزود:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان 145 نفر جان باخته اند و اگر چه شاخص آن نسبت به میانگین کشوری بهتر است؛ اما شرایط این چند روز بسیار نگران کننده است.

,

وی ادامه داد:ستاد پیشگیری از کرونا در سطح شهرستان تصمیمات جدیدی گرفته است که بر اساس آن نیز کلیه ورودی ها به آرامستان ها توسط شهرداری مسدود شده است.

,

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهارکرد: در حال حاضر واکسیناسیون از مهم ترین برنامه و به نوعی دغدغه ها به شمار می رود و سنین بالای ۵۵ سال همه روزه می توانند با مراجعه به سالن کانون جوانان بسیج این شهرستان، واکسینه شوند.

,

رضایی در پایان تصریح کرد:متاسفانه در چند روز گذشته افرادی که براثر بیماری کرونا وفات یافتند، ضمن اینکه در گروه سنی مشمول واکسیناسیون بودند، بنا به هر دلیلی انجام نشده بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه