اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خبرداد؛

کسب رتبه نخست در واکسیناسیون کرونای استان کهگیلویه‌وبویراحمد توسط شهرستان دنا/ آغاز واکسیناسیون مشاغل پرخطر

کسب رتبه نخست در واکسیناسیون کرونای استان کهگیلویه‌وبویراحمد توسط شهرستان دنا/ آغاز واکسیناسیون مشاغل پرخطر
ظفر پریسایی از کسب رتبه نخست استان کهگیلویه‌وبویراحمد توسط شهرستان دنا در اجرای واکسیناسیون کرونا خبرداد و گفت: واکسیناسیون مشاغل پرخطر آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظفر پریسایی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در کل استان وضعیت خوبی در خصوص ویروس کرونا ندارد در همین راستا مرکز شهرستان دنا نیز در وضعیت نارنجی متمایل به قرمز است یکی از دلایل مهم آن نیز گردشگر پذیر بودن ان شهر همچنین هجوم شهروندان استان های جنوبی که با مشکل آب مواجه هستند به این شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی روز پنج شنبه به دلیل فرا رسیدن عید غدیرغم همچنین گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰تا روز جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ورود هر گونه وسیله نقلیه غیر بودی به شهر سی سخت ممنوع بوده و مرکز بهداشت شهرستان دنا با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر، نیروهای مردمی و بسیج برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ورود خودروهای غیر بومی به این شهر ممانعت می کند.

,

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا افزود: در  هفته اخیر به دلیل ورود افراد غیر بودی به شهر سی سخت وضعیت این شهر نارنجی متمایل به قرمز است و این موضوع می تواند سلامتی شهروندان سی سختی را به خطر بیندازد.

,

پریسایی گفت: در روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰حتی می توان گفت به اندازه انگشتان یک دست هم خودرو غیر بودمی وارد شهر سی سخت نشد، که متاسفانه باغات شهر سی سخت را از خیلی وقت پیش توسط مسافران پر کرده بودند که ما این باغات متخلف را نیز پلمپ کردیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در یکی دو روز گذشته  وضعیت کرونا در شهر سی سخت نسبت به قبل به دلیل تدابیر شدید در ممنوعیت ورود خودرو های غیر بومی به این شهر بهتر شده است.

,

پریسایی افرود: ویورس درونا در حال فراگیری است به طوری که این ویروس خانوادگی شده است به طوری که ویروس کرونا از نوع دلتا واگیری بیشتری دارد و خطر آن نیز بیشتر است به همین دلیل از شهروندان و هم استانی ها خواهشمندیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا جدیت به خرج دهند.

,

وی افزود:  شهروندان از  رفتن به تجمعات جلوگیری و در مکان های سر بسته از ماسک استفاده کنند، اگر بخواهیم  یک شهر را از ویروس کرونا پاک کنیم همکاری دستجمعی مردم و مسئولین را می طلبد.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بیان داشت: سخت گیری های در ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی در شهرستان دنا در استان در این چند روز بی نظیر است و شهرستان دنا اویلن شهرستان در استان است که بالغ بر ۱۷ درصد از جمعیت آن واکسینه شده اند، در حالی که در استان به طور متوسط ۱۲ درصد از شهروندان واکسینه شده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: افراد بالای ۵۰ سال را تا اولیل هفته آینده کار واکسیناسون آنها را انجام می دهیم و بعد از آن نیز واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر را در دستور کار قرار می دهیم.

,

پریسایی  در پایان افزود: فرهنگیان، دانش آموزان همچنین رانندگان تاکسی به محض رسیدن واکسن کار  واکسیناسیون انها را در شهرستان سی سخت شروع خواهیم کرد.

,

خبرنگار: مسعود بامشاد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه