اخبار داغ

بررسی عملکرد کاروان تیم ملی تنیس روی میز در المپیک توکیو

ارجاع عالمیان به کمیته انضباطی/ سرمربی تنیس روی میز تغییر می کند؟

ارجاع عالمیان به کمیته انضباطی/ سرمربی تنیس روی میز تغییر می کند؟
هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز در جلسه‌ای با اعضای تیم ملی به بررسی اتفاقات المپیک توکیو پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ جلسه هیئت رئیسه با حضور اعضاء، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی و نیما عالمیان نماینده کشورمان در المپیک توکیو برای بررسی عملکرد دربازی‌های المپیک توکیو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز ضمن شنیدن صحبت‌های بازیکن و سرمربی تیم ملی، اعضا ضمن بحث ‌بررسی موضوع سوالاتی در خصوص اتفاقات مسابقه نیما عالمیان و نماینده انگلیس مطرح کردند که هر دو نماینده کشورمان پاسخ هایی را ارائه دادند. پس از استماع پاسخ ها، هیئت رئیسه تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود:

,
  1. باتوجه به عملکرد رفتاری نیما عالمیان در مسابقات المپیک و البته با در نظر گرفتن عذرخواهی و سوابق مثبت قبلی این بازیکن، هیئت رئیسه برای بررسی بیشتر تصمیم گیری نهایی در این خصوص را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داد تا در این کمیته موضوع بررسی گردد. همچنین هیئت رئیسه ضمن تاسف ازاتفاق بوجود آمده مقرر نمود روانشناس محترم تیم ملی جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده گزارشی از وضعیت ورزشکاران تهیه و ارائه نماید.
,
  • باتوجه به عملکرد رفتاری نیما عالمیان در مسابقات المپیک و البته با در نظر گرفتن عذرخواهی و سوابق مثبت قبلی این بازیکن، هیئت رئیسه برای بررسی بیشتر تصمیم گیری نهایی در این خصوص را به کمیته انضباطی فدراسیون ارجاع داد تا در این کمیته موضوع بررسی گردد. همچنین هیئت رئیسه ضمن تاسف ازاتفاق بوجود آمده مقرر نمود روانشناس محترم تیم ملی جهت پیشگیری از موارد مشابه در آینده گزارشی از وضعیت ورزشکاران تهیه و ارائه نماید.
  • ,
    1. باتوجه به عملکرد سرمربی تیم ملی و با لحاظ توضیحات ایشان، مقرر شد ظرف ۲ هفته کمیته منتخب هیئت رئیسه در خصوص بررسی عملکرد مدیریتی و فنی تشکیل و در نهایت در راستای بهبود و ارتقای سطح تیم ملی تصمیم گیری جهت نحوه همکاری در آینده صورت پذیرد.
    ,
  • باتوجه به عملکرد سرمربی تیم ملی و با لحاظ توضیحات ایشان، مقرر شد ظرف ۲ هفته کمیته منتخب هیئت رئیسه در خصوص بررسی عملکرد مدیریتی و فنی تشکیل و در نهایت در راستای بهبود و ارتقای سطح تیم ملی تصمیم گیری جهت نحوه همکاری در آینده صورت پذیرد.
  • , . ,

    فدراسیون تنیس روی میز به زودی تاریخ تشکیل این جلسه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

    ,

    انتهای پیام/

    , انتهای پیام/]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه