اخبار داغ

هر اشتباهی مقابل آمریکا داشتیم، جرمیه می شدیم

حسن‌زاده: حضور در المپیک بهترین اتفاق برای بسکتبال ایران بود/ مقابل فرانسه بازی سختی خواهیم داشت

حسن‌زاده: حضور در المپیک بهترین اتفاق برای بسکتبال ایران بود/ مقابل فرانسه بازی سختی خواهیم داشت
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: بهترین تیم‌های دنیا در المپیک حضور پیدا می‌کنند، حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بسکتبال کشورمان رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، محمد حسن‌زاده بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص تقابل با تیم‌های جمهوری چک، آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو اظهار داشت: در بازی مقابل چک نمایش قابل قبولی داشتیم و با یک کار گروهی و تیمی توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم آمریکا در تمام دنیا بسیار شناخته شده و ما نمی‌توانستیم هراشتباهی را مقابل آن‌ها انجام دهیم‌ که آن‌ها ما را جریمه نکنند. بازی بسیار سطح بالا و سختی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن‌زاده افزود: مقابل فرانسه هم بازی بسیار سختی خواهیم داشت، تمام تیم‌هایی که در المپیک حضور دارند از بهترین‌های دنیا هستند. متقابلا کار ما خیلی سخت خواهد بود، اما تمام سعی و تمرکز ما در این راستا است که بتوانیم بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم.

,

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: در المپیک بهترین تیم‌های دنیا حضور پیدا می‌کنند، حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بسکتبال کشورمان رقم بخورد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه