اخبار داغ

تور جهانی تنیس| تنیسورهای فینال انفرادی مشخص شدند/ قهرمانی تیم های ایران در بخش دوبل

تور جهانی تنیس| تنیسورهای فینال انفرادی مشخص شدند/ قهرمانی تیم های ایران در بخش دوبل
هشتمین‌‌ روز رقابت های تنیس تور جهانی زیر ۱۸ سال با معرفی نفرات قهرمان بخش دو نفره و فینالیست انفرادی پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در اصفهان با انجام دیدارهای فینال بخش دو نفره و نیمه نهایی انفرادی در روز هشتم پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بخش پسران، علی یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۴-۶) مقابل امیرعلی قوام پیروز شد و‌ به عنوان نخستین تنیسور راهی فینال شد و در دومین مسابقه این مرحله سامیار الیاسی با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) برابر تنیسور ترکیه به پیروزی رسید و به عنوان دومین ایرانی به فینال راه یافت.

,

در بخش انفرادی دختران نیز مشکات الزهرا صفی (۲-۶ و ۱-۶) با نتیجه مقابل پرنیا رکن آبادی به برتری رسید و به فینال راه یافت و‌ در دومین مسابقه، ماندگار فرزامی با نتیجه (۲-۶ و ۰-۶) رومینا زینالی را شکست داد تا فینال این بخش فردا مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی از ایران برگزار شود.

,

در بخش دونفره پسران تیم های کسری رحمانی - امیرعلی قوام و سامیار الیاسی - علی یزدانی برای کسب عنوان قهرمانی با هم‌ مسابقه‌ دادند و در پایان این بازی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) به سود تیم الیاسی و یزدانی به پایان رسید و با کسب این برتری صاحب عنوان قهرمانی شدند و تیم های رحمانی و قوام نیز عنوان دوم را از آن خود کردند.

,

در بخش دختران نیز تیم های رومینا زینالی - ماندگار فرزامی و نمایندگان ترکیه پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود به عنوان تیم های فینالیست امروز در این مرحله با هم دیدار کردند.

,

در پایان این مسابقه ست نخست با نتیجه ۵-۷ به سود تیم ایران به پایان رسید و در ست دوم این بازی با نتیجه ۲-۶ به سود تیم ترکیه به پایان رسید تا تکلیف تیم قهرمان در ست سوم مشخص شود.  در ست سوم این بازی با نتیجه ۴-۱۰ به نفع تیم دختران ایران به پایان رسید تا در بخش دختران نیز صاحب عنوان قهرمانی شویم‌ و تیم ترکیه نیز نائب قهرمانی را بدست آورد.

,

به این ترتیب این مسابقات که از ۲ مردادماه با حضور بیش از ۱۰۰ تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان آغاز  شده بود فردا با معرفی نفرات برتر پایان می یابد.

,

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه