اخبار داغ

سونامی سایه سنگین تصمیم گیری پدر خوانده ها در یک شهر؛

سقوط فرهنگ در تویسرکان/بودجه های فرهنگی کجا هزینه می شود؟

سقوط فرهنگ در تویسرکان/بودجه های فرهنگی کجا هزینه می شود؟
توزیع ناعادلانه، بی ثباتی و بی انضباطی در اختصاص اعتبارات و امکانات دولتی برای تمامی بخش ها به ویژه در حوزه فرهنگ تویسرکان، سبب شد تا صدای اعتراض امام جمعه و مسئول ستاد نماز جمعه شهر درآید که چرا بودجه های فرهنگی جایی که باید هزینه نمی شود؟! و مردم نیز خواستار ورود مدعی العموم برای قطع دست پدرخوانده ها از سر بودجه های شهرشان و شفاف سازی فرماندار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، اخیرا سیستم صوتی موجود برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع) تویسرکان دچار مشکلاتی شد، مسئله ای که بارها و بارها در مراسم های متعدد فرهنگی و اجتماعی و حتی در راهپیمایی ها شاهد حضور چنین اتفاقاتی بودیم و هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همین امر سبب شد تا گلایه ها و انتقاد شدید علیرضا بیاتی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اوج بگیرد و او این بار پشت تریبون به طور رسمی از بی توجهی متولیان امر در رسیدگی به مطالبات دفتر امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان گلایه کند.

,

فاش شدن توزیع ناعدالانه اعتبارات فرهنگی در تویسرکان

, فاش شدن توزیع ناعدالانه اعتبارات فرهنگی در تویسرکان, فاش شدن توزیع ناعدالانه اعتبارات فرهنگی در تویسرکان,

انتقادهایی که همه و همه ریشه از ضعف در عملکرد فرماندار تویسرکان و کمیته برنامه ریزی به ویژه درباره توزیع ناعدالانه اعتبارات و امکانات فرهنگی شهرستان دارد و اعتراضی که پس از سال ها به طور علنی فاش شد.

,

بیاتی در گلایه مندی های خود برای مردم شفاف سازی کرد و گفت: کمیته برنامه ریزی ما سال هاست که فشل عمل می کند و همچنان اعتبارات فرهنگی به شکل سلیقه ای اختصاص داده می شود.

,

بودجه های فرهنگی تویسرکان کجا هزینه می شود؟

, بودجه های فرهنگی تویسرکان کجا هزینه می شود؟, بودجه های فرهنگی تویسرکان کجا هزینه می شود؟,

وی اظهار کرد: هنوز ما نمی دانیم که بالاخره مسئول این تصمیم گیری ها کیست و متولی امور فرهنگی در شهرستان باید چه شخص یا گروه و ارگان هایی باشند، چرا که بودجه ها و اعتبارات فرهنگی جایی که باید هزینه نمی شود.

,

مسئول ستاد نماز جمعه تویسرکان افزود: بی انضباطی در توزیع بودجه های فرهنگی شهرستان به ویژه در چند سال اخیرو بی توجهی به اولویت های اعلامی امام جمعه به عنوان رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان، برای بودجه ریزی درباره مسائل فرهنگی بسیار است و به مشورت ها و تذکرات او توجهی نمی شود.

,

آیا اولویت های فرهنگی برای بودجه ریزی مشخص است؟

, آیا اولویت های فرهنگی برای بودجه ریزی مشخص است؟, آیا اولویت های فرهنگی برای بودجه ریزی مشخص است؟,

بیاتی با بیان اینکه متأسفانه مسئولان هم در این مراسم ها حضور ندارند که انتقادات را بشنوند، تصریح کرد: بالاخره معلوم نیست متولی امر بودجه ریزی شهرستان با چه اولویتی اعتبارات فرهنگی را توزیع می کند؟ مصلی، ستاد نماز جمعه و مسائل فرهنگی اساسی شهرستان جایگاهشان در این بودجه ریزی ها کجاست؟!

,

مشکلات بودجه فرهنگی تویسرکان را پشت تریبون گفتیم شاید به گوش مسئولان برسد

, مشکلات بودجه فرهنگی تویسرکان را پشت تریبون گفتیم شاید به گوش مسئولان برسد, مشکلات بودجه فرهنگی تویسرکان را پشت تریبون گفتیم شاید به گوش مسئولان برسد,

بیاتی تصریح کرد: از آنجا که مسئولانی که باید در این مراسم ها حضور ندارند، بالاجبار اعتراضات خود را از پشت تریبون اعلام کردیم شاید به گوششان برسد و برای فرهنگ تویسرکان کاری انجام دهند.

,

مسئولیت تویسرکان دست کیست؟

, مسئولیت تویسرکان دست کیست؟, مسئولیت تویسرکان دست کیست؟,

به گزارش عصرهمدان؛ عمده مراسم های فرهنگی در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع) که مرکزیت توریسم و گردشگری شهر در اینجا رقم می خورد، برگزار می شود، اما متولیان امور بی توجه به شأن این پیامبر دو سه سالی می شود حتی از ساختن و اصلاح 30 متر پیاده رو در این مکان امتناع می کنند!

,

تا کی باید تویسرکان بی ثبات و بی انضباط به ویژه در امور فرهنگی باشد؟ بودجه شهر و بالاخره مسئولیت شهرمان دست کیست؟

,

مدعی العموم برای قطع دست پدرخوانده ها از سر بودجه های تویسرکان وارد شود

, مدعی العموم برای قطع دست پدرخوانده ها از سر بودجه های تویسرکان وارد شود, مدعی العموم برای قطع دست پدرخوانده ها از سر بودجه های تویسرکان وارد شود,

سال های سال است که سونامی سایه تصمیم گیری پدر خوانده ها در تویسرکان سنگینی می کند و همین امر سبب کم توجهی به بودجه ریزی در کمیته برنامه ریزی شهرستان نسبت به مسائل عمرانی و فرهنگی شهرستان شده و عقب ماندگی این شهر را رقم زده است.

,

شنیده شده بخش عمده ای از بودجه دولتی فرهنگی شهرستان را به یک مؤسسه خصوصی اختصاص داده اند! اگر این شنیده ها منطبق با واقعیت است، می طلب تا بهادری به عنوان دادستان تویسرکان به طور مستقیم پیگیر این تخلف آشکار شود و اگر نه، متولیان امر به ویژه فرماندار بیاید و برای مردم شفاف سازی کند و بگوید که بودجه ریزی چگونه انجام شده است و چرا باید این همه اعتبار دولنی را به یک بخش خصوصی بدهند؟ این حق مردم است که بدانند مسئولانشان اعتبارات شهرستان را کجا و چگونه هزینه می کنند.

,

از مسئولانی همچون فرماندار تویسرکان و شاید نهادهای نظارتی که باید موشکافانه هزینه کردهای اعتبارات جذب شده شهرستان را ریز به ریز بررسی کنند، دیگر انتظاری نمی رود، امید داریم دادستان شهرستان به عنوان مدعی العموم وارد میدان شود تا دست پدرخوانده ها را از بودجه های متعدد به ویژه بودجه های فرهنگی قطع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه