اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

اگر دولت فعلی به منافع ملی توجه می‌کرد، این حجم مشکل‌ برای کشور ایجاد نمی‌شد/ روحانی آب خوردن مردم را هم به برجام گره زد

اگر دولت فعلی به منافع ملی توجه می‌کرد، این حجم مشکل‌ برای کشور ایجاد نمی‌شد/ روحانی آب خوردن مردم را هم به برجام گره زد
عزیزی گفت: اگر در این ۸ سال دولت براساس منافع ملی حرکت کرده بود و اینهمه به دشمنان ملت اعتماد نمی کرد تا این اندازه برای کشور مشکل آفرینی نکرده بود.
[

«ابرهیم عزیزی»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم درس ها و تجربه های بسیار عبرت آموزی را برای ملت ایران و همه آزاد اندیشان که درپی استقلال هستند به همراه داشت گفت: حقیقتا تکیه دولت آقای روحانی به آمریکا و اروپا که زمینه ساز بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها برای ملت ایران شد باید برای نسل ها و عصرها ثبت و ضبط شود تا همه بدانند نتیجه اعتماد به آمریکا و غرب چیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه باید نسل های بعدی بدانند که آمریکا و اروپا خوی بدعهدی دارند و نسبت به تعهداتشان بدعمل هستند عنوان کرد: مهم است که از این تجربه برای آینده استفاده کنیم به ویژه اینکه دولت آینده باید سیاست خارجی خود را بر پایه بی اعتمادی به غرب پایه ریزی کند.

,

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور در حوزه های مختلف معیشتی، اقتصادی، اجتماعی، بیکاری و کمبود انرژی حاصل تکیه به غرب در طول 8 سال گذشته بود تصریح کرد: در تاریخ سابقه نداشته است که مسئولان جمهوری اسلامی ایران اینگونه تام و تمام به غرب و آمریکا اعتماد کنند به طوری که حتی آب خوردن مردم را هم وابسته به تعامل با دشمن بدانیم.

,

عزیزی با اشاره به اینکه یادمان نرفته آقای روحانی می گفت مشکل آب را هم با برجام حل می کنیم عنوان کرد: 5 سال از عمر این کشور به دوران ماه عسل برجام گذشت اما هیچ مشکلی از کشور حل نشد ، اینها نشان می دهد که دولت در طول این سالها اعتماد بیش از حد به بیگانگان داشت و لطمه آن دامن ملت را گرفت.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه باید در آینده از این عملکرد و سیاست اعتمادی به دشمنان درس عبرت گرفت ادامه داد: ما با همه دنیا باید تعامل داشته باشیم به جز آنها که با ملت ایران خصومت و دشمنی دارند و تلاش می کنند اندیشه های عمیق ملت محو شود.

,

عزیزی با اشاره به اینکه تعاملات با همه کشورهای دنیا باید براساس عزت و منافع ملی صورت گیرد گفت: اگر در این 8 سال دولت براساس منافع ملی حرکت کرده بود و اینهمه به دشمنان ملت اعتماد نمی کرد تا این اندازه برای کشور مشکل آفرینی نکرده بود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه