اخبار داغ

مدیرعامل شرکت متروی تهران

افتتاح ایستگاه های مترو میدان توحید و شهید رضائی در مرداد ممکن نیست/ پول اوراق مشارکت به دستمان نرسیده

افتتاح ایستگاه های مترو میدان توحید و شهید رضائی  در مرداد ممکن نیست/ پول اوراق مشارکت به دستمان نرسیده
مدیرعامل شرکت متروی تهران توضیحاتی درباره چرایی افتتاح نشدن دو ایستگاه متروی شهید رضائی و میدان توحید در تهران ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران، درباره سرانجام افتتاح دو ایستگاه میدان توحید و شهید رضائی اظهار داشت: قرار بود در نیمه مرداد امسال این دو ایستگاه افتتاح شوند، اما از آنجا که پول اوراق مشارکت به دستمان نرسید، این موضوع با تأخیر همراه شده و بعید می دانیم که یکی دو هفته آتی این ایستگاه ها افتتاح شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بخشی از اوراق مشارکت سال 98 به دلیل مشکلات گذشته و بدهی‌ها هنوز نزد بانک رفاه باقی مانده که  علی‌رغم برگزاری جلسات،  هنوز محقق نشده است و این پول به دست ما نرسیده، البته سازمان بازرسی کل کشور هم به این موضوع ورود یافت تا به نتیجه برسیم ولی متأسفانه نتیجه حاصل نشد. 
,
 
,
امام ادامه داد: همچنین اوراق مشارکت سال 99 جابه‌جایی پول آن به حساب شهرداری انجام نگرفته و امیدواریم که در هفته جاری این پول به حساب شهرداری منتقل شود. که این موضوعات سبب تاخیر در افتتاح ایستگاه های جدید مترو شد.
,
 
,
مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره اوراق مشارکت سال 1400 گفت: براساس مصوبه شورای شهر، این بودجه از 3 هزار میلیارد تومان به 3 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافت که این 500 میلیارد تومان افزایش ویژه اورهال قطارها در نظر گرفته شد که امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد. 
,
 
,
امام بیان داشت: از 3 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت سال 1400، 2 هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به مترو و 700 میلیارد تومان مربوط به اتوبوسرانی بود که 500 میلیارد تومان ویژه برای اورهال قطارها پیش‌بینی شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه