اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

حمایت از نظام با حضور مردم در صحنه یکی از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حمایت از نظام با حضور مردم در صحنه یکی از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
انجم شعاع، یکی از اهداف شورا را تعمیق ارزشهای انقلاب برشمرد و افزود: یکی از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت از نظام جمهوری اسلامی باحضور مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز طی نشست خبری ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین فرا رسیدن 12 مرداد روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: در 12 مرداد سال 1359 به دستورحضرت امام (ره) روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نامگذاری شد، و هدف نظم دهی به برگزاری کلیه برنامه ها و مراسم های مذهبی و ملی در کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: حضرت امام (ره) دستور داد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که متشکل از همه دستگاه های انقلابی است برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی به صورت منسجم اجرا شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: از سال 59 تاکنون تمام ویژه برنامه های انقلاب به طور رسمی و محوری و برخی برنامه ها از جمله برگزاری مراسم های نیمه شعبان، عید فطر وعید غدیر که به صورت مشارکتی با کلیه دستگاه ها برگزار می شود در طول 41 سال به خوبی برگزار شده و ما شاهد باشکوهی این برنامه هستیم.
انجم شعاع با بیان اینکه این برنامه ها به خوبی برگزار شده و تاکنون مشکلی نداشته است، اذعان کرد: آن چیزی که وظیفه  و  همیشه سرلوحه شورای هماهنگی بوده اینکه در کلیه برنامه ها در جهت فرامین انقلاب و خط مشی رهبری باشد و طبق خواسته مقام معظم رهبری عمل شده است.
وی عنوان کرد: گاهی به دلایل و شرایط نگران کننده اقتصادی رسانه های معاند و ضد انقلاب بر این صدد هستند تا با تبلیغ و فراخوان مردم را به خیابان ها جهت اعتراض بر علیه نظام بکشانند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چنین مواقعی توانسته اعلام حضور کند و مردم را جهت حمایت از انقلاب و مقام معظم رهبری و خنثی کردن توطئه دشمن به صحنه بیاورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: از آن جمله می توان به مراسم 9 دی سال 88، یا سال 96 اشاره کرد که شورای هماهنگی به دلیل ارزشگذاری به نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری با آوردن مردم به صحنه توانست توطئه های دشمن را خنثی کند و جمهوری اسلامی با سرافرازی به پیش برود.
انجم شعاع ادامه داد:یکی از کارهایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می دهد این است که از تمامی ظرفیتها برای برگزاری برنامه ها استفاده می کند و همه دستگاه ها نیز همکاری خیلی خوبی دارند.
وی گفت: در طول یکسال و نیم اخیر به دلیل شیوع کرونا برای برگزاری مراسم ها و برنامه های ملی و مذهبی با مشکل روبرو بودیم که هر ساله چنین برنامه هایی با حضور حداکثری مردم در صحنه برگزار می شد اما در طول این مدت با رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق راهپیمایی خودرویی و یا با جمعیت کم و در فضای باز اما به صورت منسجم برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، یکی از اهداف شورا را تعمیق ارزشهای انقلاب برشمرد و افزود: یکی از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت از نظام جمهوری اسلامی باحضور مردم است.
انجم شعاع تصریح کرد: در حال حاضر مسائل اقتصادی و معیشتی باعث شده  که کمی مردم را دچار نگرانی و دغدغه کند و آنچه دشمن دنبال می کند همین است و آنها بدنبال این هستند که از این ظرفیت به نفع خود استفاده نموده و بین مردم و نظام جدایی بیندازند.
وی خاطرنشان کرد: کاری که شورای هماهنگی در این عرصه وظیفه دارد انجام دهد حمایت مردمی از نظام را تقویت کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به بخشی از سخنان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و  گفت: جمهوری اسلامی حرم است که اگر این حرم آسیب ببیند سایر حرم ها آسیب خواهند دید و ما این را درک می کنیم که اگر نظام جمهوری اسلامی دچار آسیب شود تمامی جبهه های مقاومتی که در منطقه شکل گرفته دچار مشکل خواهند شد.
انجم شعاع همچنین در انتها ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، با قدردانی از این قشر خدوم و زحمتکش که همیشه و همه جا با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه بوده و خبرهای این نهاد را پوشش می دادند با اهدا لوح سپاسگذاری کرد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه