اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد؛

دعای جوشن صغیر؛ گنجینه به جا مانده از امام کاظم(ع)

دعای جوشن صغیر؛ گنجینه به جا مانده از امام کاظم(ع)
سید محمد رضا غیاثی کرمانی گفت: عای جوشن صغیر از جمله دعاهای امام کاظم علیه السلام است که دعای بسیار خوب و گنجینه ارزشمند است و توصیه می کنم، مؤمنان در روز ولادت این امام همام، این دعا را بخوانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا غیاثی کرمانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک ولادت امام موسی کاظم علیه السلام گفت: زندگی امام هفتم شیعیان همانند سایر ائمه معصومین علیه السلام آمیزه ای از مظلومیت و عظمت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: مظلومیت امام موسی کاظم علیه السلام موجب شد که میراث علمی و فرهنگی ایشان پشت پرده ای از پنهان کاری دشمن مستور و پنهان بماند و آنچنان که شایسته است به دست مردمان نرسد.

,

وی با بیان اینکه برهه ای از زمان امامت امام هفتم شیعیان در زندان سپری شد، ابراز کرد: در عین حال معارف بزگی از ایشان در کتاب صحیفه کاظیمه به جا مانده است که بنده به توصیه آیت الله حسن زاده آملی این صحیفه را گردآوری کرده ام و توانستیم 110 دعا از امام موسی کاظم علیه السلام را پیدا کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین غیاثی کرمانی تصریح کرد: دعای جوشن صغیر از جمله دعاهای امام کاظم علیه السلام است که دعای بسیار خوب و گنجینه ارزشمند است و توصیه می کنم، مؤمنان در روز ولادت این امام همام، این دعا را بخوانند.

,

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: دوران کودکی، میانسالی و بزرگسالی امام کاظم علیه السلام با دیگر ائمه معصومین علیه السلام تفاوتی نداشت؛ چرا که آنها به دریای عصمت و علم الهی متصل بودند.

,

وی خاطر نشان کرد: صفوان جمال گوید" از امام صادق علیه السلام در باره صاحب امر امامت پرسیدم، فرمود: صاحب این امر بازی و بیهوده گری نکند، آنگاه ابو الحسن موسی که کودک بود و بزغاله ای مکی همراه داشت و باو میگفت «پروردگارت را سجده کن»آمد، امام صادق علیه السلام او را در آغوش کشید و فرمود: پدر و مادرم فدای کسی که بازی و بیهوده گری نکند(پس امام علیه السلام اگر چه کودک باشد، از بزغاله ای هم که وسیله بازی کودکان است، استفاده ذکر خدا و یاد ربوبیت او و خضوع در پیشگاه مقدسش میکند)".

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه