اخبار داغ

گزارش؛

سوابق درخشان کرمانشاهیان در مهم ترین فستیوال ورزشی جهان

سوابق درخشان کرمانشاهیان در مهم ترین فستیوال ورزشی جهان
استان کرمانشاه دارای سابقه خوبی در مسابقات المپیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد، ظرفیت های ورزشی در استان کرمانشاه بر کسی پوشیده نیست تا جایی که کرمانشاه دیار پهلوانان هم لقب گرفته البته حضور قهرمانان ورزشی در مسابقات المپیک نیز بزرگترین سند این پتانسیل است.

در سال های گذشته ورزشکاران کرمانشاهی از رشته های بوکس، وزنه برداری، قایقرانی، پینگ پنگ در المپیک حاضر شدند و در این دوره هم یک نماینده حاضر در مسابقات المپیک از رشته قایقرانی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,
,
,

, ,

کرمانشاه دو مدال در مسابقات المپیک کسب کرده است

, کرمانشاه دو مدال در مسابقات المپیک کسب کرده است, کرمانشاه دو مدال در مسابقات المپیک کسب کرده است,

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: ورزشکاران کرمانشاهی در چند دوره از مسابقات المپیک حضور یافتند.

, مرصادنیوز,

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه قبل از انقلاب محمد حسن محبی در مسابقات المپیک حضور یافت، گفت: کوروش باقری و کیانوش رستمی در رشته وزنه‌برداری، بیژن باتمانی و علی مظاهری در رشته‌ بوکس، هما حسینی در رشته قایقرانی و ندا شهسواری در پینگ پنگ مسابقات المپیک شرکت داشتند.

,

عزیزی تصریح کرد: همچنین بیش از ده نفر از قهرمانان ورزشی نیز در مسابقات پارالمپیک حضور یافتند.

,

وی عنوان کرد: کیانوش رستمی در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال طلا در مسابقات المپیک ریو و مدال نقره در مسابقات المپیک لندن شد مجموعا استان کرمانشاه دو مدال در المپیک کسب کرده است.

,

, ,

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه در مسابقات پارالمپیک هم مدال های فراوانی از جمله شش مدال طلا  بدست آوردند.

,

عزیزی خاطرنشان کرد: کوروش باقری در المپیک سیدنی با اختلاف وزن چند گرم رتبه چهارم را کسب کرد.

,

وی افزود: اکنون نیز شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی مسابقات المپیک شرکت کرده است.

,

مدتها است ورزشکاران استان کرمانشاه کم فروغ ظاهر شده اند

, مدتها است ورزشکاران استان کرمانشاه کم فروغ ظاهر شده اند, مدتها است ورزشکاران استان کرمانشاه کم فروغ ظاهر شده اند,

علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: نمی توان از موضوع ظرفیت های ورزش استان کرمانشاه گذشت چه اینکه در دهه های گذشته در مسابقات المپیک در رشته‌هایی چون کشتی و بوکس حرف برای گفتن داشتیم.

, مرصادنیوز,

یک ورزشکار المپیکی گفت: مدتها است ورزشکاران استان کرمانشاه کم فروغ ظاهر شده اند که علت آن نادیده گرفتن ورزش استان توسط مسئولان است.

,

مظاهری تصریح کرد: این کاری نیست که تنها یک مسئول بتواند به آن رسیدگی کند در واقع نباید توقع داشته باشیم که تربیت بدنی به تنهایی بتواند شرایط موجود را اصلاح کند.

,

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ورزش استان و خصوصیات اخلاقی مردم استان کرمانشاه می توانیم در کشور موثر باشیم.

,

این بوکسور کرمانشاهی گفت: چند سالی است در رشته هایی نظیر کشتی، بوکس و رزمی کم فروغ شده ایم برهمین مبنا مسئولان استان باید به خود بیایند و فکری کنند.

,

, ,

مظاهری با بیان اینکه باید ورزشکاران مورد حمایت ویژه قرار گیرند، تصریح کرد: در استان های دیگر نمایندگان جامعه ورزشی و نمایندگان مجلس در نهادهای بالاتر اجازه نمی دهند حقوق ورزشکارانشان تضعیف شود.

,

وی افزود: با وجود ظرفیت های ورزش استان و مدال‌های ورزشکاران به دلیل شهرستانی بودن در فدراسیون ها جایگاه قدرتمندی نداریم.

,

مظاهری خاطرنشان کرد: حال و روز ورزش استان کرمانشاه به گونه ای شده که بیشتر ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان یا خانه نشین می‌شوند یا به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه