اخبار داغ

گزارشی از یک روند تکراری در فضای ولنگار مجازی

گزارشی از یک روند تکراری در فضای ولنگار مجازی
در گزارشی از یک روند تکراری در فضای ولنگار مجازی بررسی می کنیم که سردار نقدی چه گفت؟ سایتهای دروغگو چه نوشتند؟ و برخی کاربران فضای مجازی چگونه دور خوردند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از مسدود کردن صفحه حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا از سوی اینستاگرام، سردار نقدی در واکنش به این اقدام یک طرفه این شبکه اجتماعی خارجی از نمایندگان مجلس خواست تا به این وضعیت تحقیر آمیز پایان دهند.

سردار نقدی که ۴ سال پیش نیز در نامه ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی به موضوع لزوم پایان دادن  سلطه خارجی ها و نهضت ملی کردن فضای مجازی اشاره کرده بود این موضوع را بار دیگر نیز مطرح کرد.

نکته قابل توجه اینکه، مکتوبه سردار نقدی صرفا در واکنش به اقدام اینستاگرام در رفتار توهین امیز مسدود کردن صفحه حجت الاسلام اژه ای بود و بدون ارتباط به طرح اخیر مجلس درباره فضای مجازی که حتی بخشهایی از پیشنویس ان مورد نقد سردار نقدی نیز قرار گرفته است مطرح شد.

در این میان برخی از رسانه های حامی دولت روحانی مانند انتخاب و جماران که سابقه مشخصی در تحریف وقایع دارند به گونه ای تیتر زدند که به مخاطب القا شود سردار نقدی نسبت به طرح اخیر مجلس موضع گرفته و منتقدان آن را منافق خوانده است!

شیطنت این دو رسانه و بی دقتی برخی از کاربران فضای مجازی باعث شد تا روایتهای جعلی با عناوینی چون "سردار نقدی منتقدان طرح مجلس را منافق خواند" در فضای مجازی منتشر شود!

 لزوم ورود دادستان تهران نسبت به تحریف صریح واقعیت از سوی دو رسانه مذکور و فحاشی ها و هتاکی های بی سابقه سازماندای شده از سوی جریانهای مشخص، امری بدیهی به نظر میرسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه