اخبار داغ

در نخستین روز هفته رخ داد؛

رشد ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز سبز بازار سهام

رشد ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز سبز بازار سهام
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۴ هزار و ۹۶۲ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد رسید و ارزش معاملات خرد سهام در تالار شیشه‌ای هم حدود ۶۶۱۶ میلیارد تومان بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصاد شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه و در نخستین روز هفته دوم مرداد ماه مثبت و سبزپوش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات امروز با تعادل میان خریداران و فروشندگان و در  مدار مثبت آغاز بکار کرد و قیمت اکثر نمادها در نیمه سبز تابلود دادوستد می‌شدند؛ این در حالی است که بازار سهام هفته گذشته روندی پر نوسان داشت اما امروز با کاهش عرضه و افزایش تقاضا مواجه بود.

,

بازار سرمایه در امروز شاهد افزایش نمادهای سبز بود به طوری که علاوه بر رشد ۳۴ هزار واحدی شاخص، شاخص هم وزن و فرابورس هم سبزپوش بودند.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۱۲۱ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۹ میلیارد و ۳۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۸۲۶۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۶۶۱۶ میلیارد تومان بود و حقیقی‌های بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افزایش ۳۴ هزار و ۹۶۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۴۶۷ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم ۴۱۷۸ واحد رشد عدد ۴۰۰ هزار و ۹۲۵ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افزایش ۳۴ هزار و ۹۶۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۴۶۷ واحد ایستاد. شاخص هم وزن هم ۴۱۷۸ واحد رشد عدد ۴۰۰ هزار و ۹۲۵ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۵۴۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب  بازار ۷۶۳ هزار معامله و به  ۵۸۱۸ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه گازی نفت و گاز و پتروشیمی تامین با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس نیز امروز سبزپوش بود و با ۳۹۸ واحد افزایش به ۱۹ هزار و۷۹۴ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس نیز امروز سبزپوش بود و با ۳۹۸ واحد افزایش به ۱۹ هزار و۷۹۴ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۸۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۵۸ هزار نوبت و به ارزش ۲۴۴۵ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، ذوب آهن اصفهان و شرکت آهن و فولاد ارفع بیشترین اثر مثبت را بر فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه