اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر برای استان مرکزی محسوب می شود

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر برای استان مرکزی محسوب می شود
اکرمی گفت: متاسفانه شاهد هستیم در سطح استان مرکزی اجرای پروتکل های بهداشتی روز به روز در کاهش یافتن است و این زنگ خطر برای استان محسوب می شود که نتیجه آن مرگ و میر و افزایش بستری ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی در ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی دو راهکار و نسخه جهانی برای مدیریت بیماری کرونا است که باید برای اجرای آن عزم ملی و همه جانبه رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
اکرمی اظهار کرد: اگر می خواهیم بیماری کرونا مدیریت شود باید بسیج عمومی برای فرهنگ سازی رعایت پروتکل ها را رقم بزنیم و هرکس در این کار نقش خود را ایفا کند.
,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم در سطح استان مرکزی اجرای پروتکل های بهداشتی روز به روز در کاهش یافتن است و این زنگ خطر برای استان محسوب می شود که نتیجه آن مرگ و میر و افزایش بستری ها شده است.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری مرکزی افزود:در آستانه محرم اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و نیاز است برای تبیین فرهنگ حسینی گام های بلندی برداریم و یکی از ابعاد و شاخصه های فرهنگ حسینی امربه معروف و نهی از منکر است که باید به آن توجه داشته باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در شرایط امروز امربه معروف و نهی از منکر توصیه و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی است و باید همه عاشقان حسینی در این مسئله ورود کنند.
,
 
,
اکرمی، گفت:علما و فعالین فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در طنین انداز کردن امر به معروف و نهی از منکر برای اجرای پروتکل های بهداشتی دارند و این ایام باید توجه ویژه ای به امربه معروف و نهی از منکر داشته باشیم.
,
 
,
اکرمی یادآور شد: متاسفانه بعد از گذشت یکسال و نیم از شیوع بیماری کرونا هنوز فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم جا نیفتاده و لذا امر به معروف و نهی از منکر میتواند اثرگذار باشد.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری مرکزی بیان کرد:فرمانداران شهرستانی، بخشداران و دهیاران موظف هستند برای جلوگیری از برگزاری مراسمات در باغ های شخصی اقدام کنند و اگر دانشگاه و مراکز دیگر گزارشاتی مبتنی بر برگزاری مراسمات در باغ های شخصی ارسال کنند فرمانداران باید پاسخگو باشند.
,
 
,
وی تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنیم در شرایط قرمزی شهرستان ها بازبودن تالارها و باشگاه های ورزشی ممنوع است و رستوران ها تنها می توانند غذای بیرون بر داشته باشند.
,
 
,
اکرمی گفت: متولی آرامستان ها فرمانداران و شهرداران هستند و چنانچه رعایت پروتکل ها در آرامستان ها انجام نمی شود باید با جدیت ورود شود و اداره کار و رفاه کارگران موظف است بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکزکارگری و صنعتی نظارت داشته باشد.
,
 
,
معاون سیاسی استانداری مرکزی افزود:با توجه به حساسیت شغل بازرسین اتاق اصناف نیازاست سهمیه ای برای واکسن بازرسان اتاق اصناف درنظر گرفته شود ولی واکسیناسیون کل اصناف فعلا امکان پذیر نیست.
,
 
,
وی افزود: پاس کاری و تقابل صنفی و اداری راهکار مقابله با مشکلات نیست و در اینصورت مشکلی حل نمی شود و لذا همه باید دنبال رفع نقاط ضعف و ایرادات باشیم.
,
 
,
اکرمی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و صفر هستیم نیاز است با تشکیل یک کمیته فرهنگی استانی کلیه مراسمات مذهبی در سطح استان ساماندهی شوند و اعتقاد داریم یکی از اقشاری که همواره مقید به رعایت پروتکل های بهداشتی هییت های مذهبی بوده اند که امیدواریم همچنان در رعایت پروتکل ها پیشتاز باشند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه