اخبار داغ

در نامه نمکی به رئیسی؛

دستور واکسینه افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در تهران صادر شد/ ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir

دستور واکسینه افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در تهران صادر شد/ ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir
نمکی در نامه‌ای به رییسی دستور ثبت نام، نوبت دهی و تزریق واکسن افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در شهر تهران را صادر کرد. دستور واکسینه افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در تهران صادر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نمکی در این این نامه خطاب به رییسی تصریح کرده است: پیرو برنامه ریزی های قبلی در مورد گروه های هدف واکسیناسیون و با توجه به موجودی واکسن و ظرفیت پایگاه های واکسیناسیون، شایسته است در شهر تهران جهت ثبت نام افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در سامانه و نوبت دهی و تزریق واکسن این گروه اقدام گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای نام نویسی همه افراد ۵۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۴۵ و پیش از آن) باز شده است.
,
 
,
علی شریفی زارچی افزود: کافی است با تلفن همراه یا رایانه به این سایت مراجعه و پس از انتخاب استان، ورود کد ملی و شماره تلفن همراه، شهر محل سکونت خود را انتخاب کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: بلافاصله فهرست پایگاه‌های تزریق واکسن آن شهر به نمایش در می آید.
,
 
,
شریفی زارچی خاطرنشان کرد: به ازای هر پایگاه، نخستین روزی که نوبت خالی وجود داشته باشد نمایش داده می‌شود.
,
 
,
به گزارش ایرنا، تا کنون افراد ۶۰ سال به بالا بر اساس فراخوان وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت کرده اند.    
,
 
,
همچنین سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ششم مرداد ماه در نامه‌ای به علیرضا رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه، بر واکسیناسیون کارمندان بانک تاکید کرد.
,
 
,
نمکی روز پنجم مرداد ماه نیز در نامه‌ای به رییسی، خواستار واکسیناسیون پنج گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی ها به میمنت عید غدیرخم شد.
,
 
,
تاکنون ۹ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۵۲۶ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۶۸۷ هزار و ۳۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۳۷ دُز رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه