اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

همه ظرفیت های سپاه روح الله برای تأمین آب شرب مردم پای کار می آید

همه ظرفیت های سپاه روح الله برای تأمین آب شرب مردم پای کار می آید
محترمی گفت: اعلام آمادگی می کنیم که کلیه ظرفیت های سپاه را پای کار بیاوریم تا با همراهی سایر دستگاه ها بحران و تنش آبی را تا پاییز مدیریت و برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: با توجه به تحصیصی که از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ابلاغ خواهد شد در کنار مجموعه آبفا کارهای عملیاتی را پیش خواهیم برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با توجه به اینکه این روستاها از منابع اب پایدار استفاده نمی کنند دچار مشکلاتی خواهند شد و باید اعتباراتی برای این مناطق مدنظر قرار بگیرد.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه در کنار طرح های توسعه ای به خصوص در روستاها به جنبه های فرهنگی و اجتماعی توجه نمی شود و در نهایت منجر به ایجاد مشکلاتی می شود لذا این مهم باید در کنار طرح ها دیده شود.

,

محترمی در ادامه گفت: در حال حاضر مجموعه سپاه تعدادی تانکر را به خوزستان اعزام کرده است و اخیرا هم دو تانکر آب رسان به قالهر دلیجان اعزام شده است، همچنین ما در استان با کمک خیرین ۸۰ تانکر ثابت برای سیستان و بلوچستان تهیه و ارسال کرده ایم.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تأکید کرد: اعلام آمادگی می کنیم که کلیه ظرفیت های سپاه را پای کار بیاوریم تا با همراهی سایر دستگاه ها بحران و تنش آبی را تا پاییز مدیریت و برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه