اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

وعده تحویل دولت بدون تحریم؛ ناشی از خوش بینی بی حد به آمریکا بود

وعده تحویل دولت بدون تحریم؛ ناشی از خوش بینی بی حد به آمریکا بود
حمیدرضا ترقی گفت: وعده حسن روحانی که دولت را بدون کرونا و بدون تحریم تحویل می دهیم، منوط به همان بود که آمریکایی ها سیاست های خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران عوض کنند که این مسئله خوش بینی بیش از حد و اعتماد بی جا به آمریکا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حسن روحانی اوایل فروردین امسال در جلسه ستاد ملی کرونا مدعی شده بود که با برنامه‌ریزی دولت، کشور را بدون کرونا تحویل دولت جدید خواهد داد. روحانی در آن جلسه گفته بود: بسیار مهم است که در اواسط مرداد که دولت را تحویل دولت بعد می‌دهیم، شرایط کرونا هم شرایط کنترل شده و مهار شده و ان‌شاءالله با یک مرگ و میر خیلی پایین و قابل قبول باشد. تلاش ما این است، پایان این دولت بتوانیم، دولتی را تحویل دهیم، بی‌کرونا، بی‌تحریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این وعده ها در حالی داده شده است هم‌اکنون در روزهای پایانی دولت روحانی، شرایط کرونایی کشور به وخیم‌ترین شرایط خود از ابتدای شیوع کرونا رسیده است و اکثر شهرهای کشور قرمز شده‌اند همچنین تحریم ها در جای همیشگی خود خوش کرده اند.

,

حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ در این باره گفت: وعده های دولت یازدهم و دوزادهم چون عمدتا منوط به حل مسائل خارجی و برجام بوده، تحقق آنها به طور طبیعی امکان پذیر نیست.

, راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: وعده حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و دوزادهم که دولت را بدون کرونا و بدون تحریم تحویل می دهیم، منوط به همان بود که آمریکایی ها سیاست های خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران عوض کنند که این مسئله خوش بینی بیش از حد و اعتماد بی جا به آمریکا بود.

,

وی ابراز کرد: تجربه شده است که این نوع اعتمادها و خوش بینی ها نسبت به آمریکا اصلا جایی ندارد و این مسئله نوعی ساده اندیشی سیاسی و اشتباه محاسباتی است؛ بنابراین شاهد هستیم که دولت در اوج کرونا و با بالاترین حد تلفات، کشور را به دولت سیزدهم تحویل می دهد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در زمینه تحریم ها نه تنها هیچ تحریمی لغو نشده است؛ بلکه آمریکایی ها جهت اعمل تحریم های جدید علیه ایران هستند، عنوان کرد: آمریکایی ها از مواضع خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران علی رغم انجام تعهدات توسط دولت یازدهم و دوازدهم عدول نکرده اند و همچنان سیاست های زورگویانه خود را ادامه می دهند.

,

ترقی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم باید با انبوهی از مشکلات ناشی از ناکارآمدی دولت دوزادهم و چالش های حل نشده ای که در عرصه سیاست داخلی و بین المللی دولت باقی گذاشته، کار را تحویل بگیرد و وقت زیادی از دولت آینده صرف عبور از این چالش ها و چاره اندیشی برای مسائلی است که دولت دوزادهم متأسفانه برای کشور پدید آورده و علی رغم تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری، به رهنمودهای ایشان برای حل چالش ها هیچ توجهی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه