اخبار داغ

مدیر امور بیمارستان‌‌های البرز:

۲۵ هزار بیمار در البرز برای دریافت انسولین قلمی ثبت‌نام کرده‌اند/ دیابتی‌ها به ۱۱ مرکز استانی و سامانه بیماران نادر مراجعه کنند

۲۵ هزار بیمار در البرز برای دریافت انسولین قلمی ثبت‌نام کرده‌اند/ دیابتی‌ها به ۱۱ مرکز استانی و سامانه بیماران نادر مراجعه کنند
کوروش سلیمی گفت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری برای ثبت بیمارانی که انسولین قلمی استفاده می‌کنند، سامانه بیماران نادر ایران در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر امور بیمارستان‌ های البرز با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت بیمارانی که انسولین قلمی استفاده می کنند، سامانه بیماران نادر ایران در نظر گرفته شده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ۱۱ مرکز دولتی و خصوصی در استان ثبت نام این بیماران را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
کوروش سلیمی به ثبت نام ۲۵ هزار شهروند البرزی نیازمند به انسولین قلمی اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه روند ثبت نام بیماران در مراکز ۱۱ گانه البرز ادامه دارد، بیماران با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولید خود در سامانه بیماران نادر ایران می توانند ثبت نام کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: بیمارستان های امام علی، کوثر، شریعتی، شهید رجایی، کمالی، البرز، کلینیک ویژه دانشگاه در میدان توحید کرج، بیمارستان های نظرآباد و هشتگرد و ۲ مرکز خصوصی فردیس کار ثبت نام بیماران را انجام می دهند و ا اول مرداد هم بر اساس ثبت نام ها، تامین دارو انجام شده است.
,
 
,
سلیمی تصریح کرد: در سنوات گذشته اطلاعاتی از تعداد بیماران نیازمند به انسولین قلمی وجود نداشت اما سامانه بیماران نادر مکان ساماندهی و تامین دارو را فراهم کرده است، وزارت بهداشت تعهد کرده است که برای افراد ثبت نام شده انسولین قلمی را فراهم کند.
,
 
,
وی گفت: در روزهای آینده داروخانه هایی که انسولین قلمی عرضه می کنند هم برای رفع مشکل بیماران اعلام می شود تا افراد در نزدیکترین مکان بتوانند دسترسی لازم را برای تامین دارو داشته باشند، الیته افرادی که ثبت نام نکرده اند هم بهتر است سریعتر ثبت نام کنند.
,
 
,
سلیمی در خاتمه افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت ثبت نام بیماران برای انسولین قلمی به صورت مستمر انجام می شود، شهروندان باید آخرین آزمایش ها، نسخه به روز پزشک، کد الکترونیک دفترچه و کارت شناسایی را به همراه داشته باشند، از ابتدای مرداد هم انسولین قلمی بین داروخانه ها عرضه شده است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه