اخبار داغ

تمرکز و تلاش خودم را برای قهرمانی یوتا انجام می‌دهم

گوبرت: بازی مقابل حدادی همیشه لذت‌بخش است/ بسکتبال ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود

گوبرت: بازی مقابل حدادی همیشه لذت‌بخش است/ بسکتبال ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود
بازیکن تیم ملی فرانسه پس از بازی با ایران گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال به المپیک توکیو، رودی گوبرت بازیکن تیم ملی فرانسه در خصوص بازی مقابل ایران اظهار داشت: بازی آسانی وجود ندارد، ایران تیم پرتلاش و سرسختی بود که تا آخرین لحظه جنگید و با شدت بالا و تمرکز بازی می‌کرد. صعود ما به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی بود و برد و باخت برای ما فرقی نداشت اما می‌خواستیم از بازی برای بهتر شدن و ارتقا خود استفاده بهینه را انجام بدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره بازیکنان ایران اذعان داشت: حدادی بازیکن خیلی بزرگی است و همیشه بازی برابر او لذت بخش است. ایران بازیکنان خوب دیگری هم دارد که می‌توانند شوت‌های خوب و سختی بزنند و با هم خوب کار می‌کنند. بلاک حدادی روی توپ من عالی بود، قصد داشتم دانک بزنم و دفعه بعد حتما خواهم زد.

,

گوبرت در پیامی به هوادارانش در ایران گفت: از طرفدارانم در ایران ممنون هستم. من تا بحال به ایران نیامده‌ام و امیدوارم یک روز در ایران حضور داشته باشم.

,

بازیکن تیم یوتا درباره ان بی ای و پیش بینی قهرمان فصل بعد عنوان کرد: امیدوارم یوتا قهرمان شود. چون این هدف تیم ما است. من فعلا در یوتا هستم و تمرکز و تلاش خودم را برای کسب قهرمانی با این تیم انجام می‌دهم. هنوز جوان هستم و فعلا قصدی برای جدایی از یوتا ندارم.

,

او درباره مهم‌ترین رقیب فرانسه در راه کسب مدال طلای المپیک اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما فعلا در یک چهارم نهایی حضور داریم و فقط به این بازی فکر می‌کنیم و باید صددرصد آماده این بازی باشیم و بر روی آن تمرکز کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه