اخبار داغ

رقابتی نزدیک با ایران داشتیم

فورنیه: بسکتبال ایران آینده خوبی خواهد داشت/ آنها فیزیکی و پرفشار بازی می‌کنند

فورنیه: بسکتبال ایران آینده خوبی خواهد داشت/ آنها فیزیکی و پرفشار بازی می‌کنند
بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه پس از بازی با ایران گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد که اگر به آن‌ها اجازه داده شود خوب شوت می‌زنند و فیزیکی و پرفشار بازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، ایوان فورنیه بازیکن تیم ملی فرانسه پس از بازی مقابل ایران اظهار داشت: با یک بازی نمی‌توان درباره تیم ایران قضاوت کرد. ایران بازی سختی برابر جمهوری چک داشت و شاید تا حدی خسته بود. ما همواره در بازی ها روی خودمان تمرکز داریم نه روی تیم حریف. ما سابقه بازی برابر تیم ایران در سال ۲۰۱۴ در اسپانیا را داریم، رقابتی که بسیار نزدیک بود و امکان باخت ما وجود داشت. ایران تیم قابل احترامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او اضافه کرد: ایران بازیکنان خوبی دارد که اگر به آن‌ها اجازه داده شود، خوب شوت می‌زنند و فیزیکی و پرفشار بازی می‌کنند. تیم ایران ترکیب خوب و آینده خوبی خواهد داشت.

,

فورنیه درباره مهم‌ترین رقیب فرانسه در راه کسب مدال طلا اظهار داشت: فعلا تمرکز ما بر روی بازی یک چهارم نهایی است و بازی به بازی پیش می‌رویم. با هر تیم در مرحله یک چهارم نهایی المپیک بازی کنیم، حتما تیم خوبی است و البته تمام تیم‌ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند.

,

وی در پیامی به طرفداران خود در ایران گفت: قدردان طرفدارانم در ایران هستم و امیدوارم روزی بتوانم آن‌ها را از نزدیک ببینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه