اخبار داغ

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در خراسان شمالی/ اختصاص ۳۷۵۰ دوز واکسن در مرحله نخست تزریق واکسن

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در خراسان شمالی/ اختصاص ۳۷۵۰ دوز واکسن در مرحله نخست تزریق واکسن
مهدی خطیب زاده، با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان از امروز در خراسان شمالی آغاز شده است، گفت: در مرحله نخست این واکسیناسیون سه هزار و 750 دوز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و اسفراین اختصاص پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خطیب زاده، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان اظهار داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و اسفراین براساس واکسن موجود در استان واکسیناسیون مجموعه فرهنگیان از امروز آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سه هزار دوز واکسن و دانشگاه اسفراین 750 دوز واکسن تاکنون برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

,

خطیب زاده با اشاره به اینکه در مجموع تمامی پرسنل آموزش و پرورش استان در تمامی گروه های مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی ها 16 هزار نفر هستند، گفت: تزریق واکسن براساس دستورالعمل های ابلاغی متناسب با گروه های سنی صورت می گیرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه نوبت دهی برای واکسیناسیون فرهنگیان توسط مجموعه آموزش و پرورش انجام خواهد شد، ادامه داد: بعد از زمانبندی و ارائه به مدارس، به فرهنگیان و پرسنل مدارس اعلام زمان می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه