اخبار داغ

برای حضور در پارالمپیک با انگیزه زیادی تمرین می‌کنم

جعفری: پنج سال است که برای مدال پارالمپیک تلاش می‌کنم/ پیروزی ملی‌پوشان المپیکی انگیزه ما را هم بیشتر می‌کند

جعفری: پنج سال است که برای مدال پارالمپیک تلاش می‌کنم/ پیروزی ملی‌پوشان المپیکی انگیزه ما را هم بیشتر می‌کند
ملی پوش پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: هر چه به زمان برگزاری پارالمپیک نزدیک تر می شویم، تمرینات فشرده تر و انگیزه ام بیشتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین،امیر جعفری ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان پیرامون شرایط خود اظهار داشت: در این روزها با نزدیک شدن به زمان برگزاری پارالمپیک، حجم تمرینات فشرده تر و حس هیجان و انگیزه‌ام بیشتر می شود. خوشحالم که در این موقعیت قرار دارم و می توانم به عنوان نماینده کشورم در آوردگاه توکیو شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره شرایط تمرینی خود گفت: تقریبا روزی یک جلسه تمرین فنی و یک جلسه تمرین بدنسازی داریم. شرایط کنونی من و دیگر ملی پوشان نسبت به روزهای اولی که اردوهای متمرکز را شروع کرده بودیم، خیلی بهتر شده و به شدت آماده هستیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

,

ملی پوش پاراوزنه برداری درباره احساسش درمورد شروع پارالمپیک افزود: از حس نگرانی و ناامیدی که نسبت به برگزار نشدن پارالمپیک توکیو در سال گذشته داشتم به امیدواری و آرامش رسیدم و در این روزهای آخر باتوجه به اینکه المپیک هم در حال برگزاری است در این زمینه دغدغه‌ای ندارم.

,

جعفری در خصوص مسابقات کاروان ورزشی ایران در المپیک عنوان کرد: به طور حتم نتایج المپیکی ها را دنبال می کنم و پیروزی های ملی پوشان کشورمان انگیزه ما را هم بیشتر می کند و تاثیر مثبتی روی روحیه ما دارد.

,

ملی‌پوش وزنه‌برداری در پایان درباره حضورش در پارالمپیک گفت: از ریو تاکنون پنج سال است که به شدت برای رسیدن به مدال توکیو تلاش می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با ایستادن روی سکوی نخست مسابقات به این هدفم رنگ حقیقت ببخشم. همچنین امیدوارم کاروان پارالمپیکی کشورمان دست پر از رقابت‌ها برگردد و شاهد افتخار‌آفرینی تمام ملی‌پوشان در توکیو باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه