اخبار داغ

به ما 2 سهمیه دادند

حسنی: شیوه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان تغییر کرده/ زمان انتخابی را بواسطه نیما عالمیان بعد المپیک اعلام کردیم

حسنی: شیوه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان تغییر کرده/ زمان انتخابی را بواسطه نیما عالمیان بعد المپیک اعلام کردیم
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات انتخابی رقابت های جهانی تنیس روی میز آمریکا روز جمعه ۱۵ مرداد برگزار می شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره برگزاری مسابقات انتخابی برای مسابقات جهانی آمریکا اظهار داشت: برای اولین بار در دنیا این مسابقات با شیوه جدید برگزار می شود. قبلا همه کشورهای دنیا می توانستند در مسابقات شرکت کنند. ما در مسابقات سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شرکت کردیم و در هر دوره مسابقه انتخابی برگزار کردیم. الان بازیکنانی که رنکشان زیر ۲۵۶ است، در اولویت حضور در مسابقات جهانی آمریکا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برای این مسابقات به ما 2 سهمیه دادند و گفتند ایران 2 سهمیه قطعی دارد. یعنی 2 سهمیه داریم، اما چهار نفر زیر رنک ۲۵۶ داریم به همین دلیل قرار است مسابقه انتخابی برگزار و نفر اول و دوم به مسابقات آمریکا اعزام شوند.

,

حسنی با اشاره به اعلام زمان مسابقات گفت: قرار بود تصمیم برگزاری مسابقات انتخابی را بعد از المپیک توکیو اعلام کنیم تا در روحیه نیما عالمیان تاثیر نگذارد.

,

دبیر فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: در مسابقات سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ هم مسابقات انتخابی برگزار شد و چون نوشاد رنکش زیر ۱۰۰ بود توانستیم، 4 سهمیه بگیریم. الان هم شرایط مثل سالهای پیش است.

,

وی که با رادیو ورزش صحبت می کرد، در پایان گفت: مسابقات انتخابی روز جمعه ۱۵ مرداد برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه