اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان بازرسی به‌دنبال مچ‌گیری نیست/ با مدیرانی که تعلل کنند برخورد می‌کنیم

سازمان بازرسی به‌دنبال مچ‌گیری نیست/ با مدیرانی که تعلل کنند برخورد می‌کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان بازرسی به‌دنبال مچ‌گیری نیست و سعی بر دستگیری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حسین کلانتری ساعاتی پیش  در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگزاران همه دولت ها بدنبال خدمت به مردم هستند و بدون شک قدران این افراد هستیم و هرگز جنجال و هیاهو را در این خصوص نمی پسندم چرا که دردی از مشکلات استان را درمان نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به افزایش اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ گفت: رشد 200 درصدی اعتبارات نتیجه همکاری جمعی مسئولان استانی بوده و مجموع اعتبارات هزینه شده در شهر زلزله زده سی سخت را افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت : دولت در زلزله  شهر سی سخت کارنامه خوبی را از خود نشان داد و در سریع ترین زمان ممکن امداد رسانی و ساخت و ساز را در دستور کار قرار داد.

,

کلانتری بااشاره به اینکه پروژه گازرسانی زیلایی با اعتبار بالغ بر  ۱۰۰ میلیارد تومان گفت: در این رابطه با وزارت نفت توافقات خوبی صورت گرفته و می توان تفاوت خدمت رسانی به مردم زلزله زده سی سخت را با سایر شهرهای زلزله زده کشور احساس کرد.

,

او به خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن کشور در زلزله سی سخت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی شده بود تا فاز اول احداث منازل زلزله زدگان دنا با حضور مرحوم تابش به بهره برداری برسد اما کسالت وی برنامه را به عقب انداخت و متاسفانه او دیگر در بین ما نیست و یادش برای همیشه در ذهن و قلب مردم استان جاوید ماند.


کلانتری اظهار داشت: با تلاش های معاونت عمرانی از استان هایی هستیم که کل اعتبار تبصره ۱۶را  توانستیم جذب کنیم و در ادامه افزود:یکی از مشکلات جدی این استان نبود پایگاه ثابت بالگرد بود که جلسات متعددی در این رابطه گرفته شد و اکنون پایگاه ثابت بالگرد داریم که سریع باید آشیانه آن‌ راه اندازه شود تا در بحران ها کمک کار باشد.

,
,
,
,

مقام ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان بازرسی تلاش بر دستگیری دارد و مچ گیری نمی کند گفت:استان حوزه بندی شده است و بیشتر سعی می کنیم از اعتبارات ملی برای استان استفاه کنیم.

,

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمت ما هستند ما پذیرفتیم خدمتگذار مردم باشیم،با کار تلاش باید خودمان را نشان دهیم نه اینکه برای ماندن به این و آن مراجعه کنیم.

,


کلانتری گفت: تا مستقر شدن دولت جدید و تایید کابینه زمان و فاصله وجود دارد و در این مدت عملکرد همه دستگاه ها را رصد می کنیم که کسی تعلل و کوتاهی نکند چراکه کار مردم نباید بر زمین بماند.

,
,

وی تاکید کرد: کوتاهی در هیچ زمانی بخشیده نمی شود.دولت ها عوض می شود اما سیستم وجود دارد و مدیری تعلل کند در پرونده اش درج می شود.

,

استاندارگفت: هیچکس حق ندارد با نگاه سطحی بخواهد برخی را نگاه کند،مسائل را پایش و رفع کنید. همه دستگاه ها تعامل داشته باشند،ما لباس خدمت پوشیدیم چند سال بودنش مهم نیست،خیلی مهم است در این مقطع کار را رها نکنیم.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم،نگاه ما این است تا ساعتی که هستیم خادم مردم هستیم،عزت را خدا می دهد،به مسایل نگاه قرآنی داشته باشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه