اخبار داغ

حاضرم هر کاری را برای مردم خوزستان انجام دهم؛

فروغی: اول به لباس پرستاری افتخار می‌کنم بعد به لباس ورزش/ مدالم را به مقام معظم رهبری و مردم خوزستان تقدیم می‌کنم

فروغی: اول به لباس پرستاری افتخار می‌کنم بعد به لباس ورزش/ مدالم را به مقام معظم رهبری و مردم خوزستان تقدیم می‌کنم
جواد فروغی ملی‌پوش طلایی تیراندازی ایران در المپیک توکیو گفت: این مدال را به رهبر معظم انقلاب و مردم تقدیم می کنم. این مدال را به مردم سختی‌کشیده، که در بی آبی و بی برقی قرار داشتند و به مردم خوزستان تقدیم می‌کنم و با افتخار حاضرم هر کمکی را برای آنها انجام دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به‌نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جواد فروغی تیرانداز طلایی ایران در بازی‌های المپیک توکیو، در حاشیه مراسم استقبال از این قهرمان در فرودگاه اظهار داشت: این استقبال دچار شرمندگی من شد چرا که خیلی از دوستان، آشنایان و خانواده به استقبال من آمدند.

او در واکنش به ورودش با لباس پرستاری گفت: افتخار می کنم که این لباس را پوشیده ام و بارها تاکید کرده ام که اگر قرار است به افتخاری بنازم به خدمت به مردم نازیده و به لباس پرستاری افتخار می کنم. اول به لباس پرستاری و بعد به لباس ورزش افتخار می کنم.

فروغی درباره کسب مدال طلا گفت: شور و شوق مردم ارزش واقعی این مدال را می رساند. تاکید می کنم مدال طلا به دلیل شور و شوق و لبخند مردم ارزش دارد. این مدال را به رهبر معظم انقلاب و مردم تقدیم می کنم. این مدال را به مردم سختی‌کشیده، که در بی آبی و بی برقی قرار داشتند و به مردم خوزستان تقدیم می‌کنم و با افتخار حاضرم هر کمکی را برای آنها انجام دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,
,
, .,
,
, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه