اخبار داغ

اگر قرار بود پیشینه‌ام آسیب ببیند به تبریز نمی‌آمدم؛

کمالوند: یا قهرمان لیگ برتر می‌شوم، یا از مربی‌گری خداحافظی می‌کنم/ در فضای مجازی ۲۷ مربی و ۴۰۰ بازیکن برای تراکتور معرفی کردند!

کمالوند: یا قهرمان لیگ برتر می‌شوم، یا از مربی‌گری خداحافظی می‌کنم/ در فضای مجازی ۲۷ مربی و ۴۰۰ بازیکن برای تراکتور معرفی کردند!
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر من در سال دوم تراکتور را قهرمان لیگ برتر نکنم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در نشست معارفه خود اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که دوستان قدیمی را یک‌بار دیگر کنار هم می‌بینم و خاطرات خوب گذشته دوباره زنده شد. تعلق‌خاطری که به این خطه و این شهر دارم، چیزی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم چون همه این را بهتر از من می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: خیلی خوشحال هستم که بازگشتم به تبریز در کسوت سرمربی تراکتور بوده است. تراکتور را بخشی از وجودم می‌دانم و خوشحالم که سکان هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که با آن خودم را در فوتبال کشور مطرح کردم. خاطرات خوبی هم با این تیم دارم که حالا خاطراتم زنده شده است. با ورود به ورزشگاه هم خاطراتم با گسترش فولاد زنده شد که دیگر امروز وجود خارجی ندارد. امیدوارم بتوانیم چیزی که مردم آذربایجان به خصوص مردم تبریز به دنبالش هستند، جامه عمل بپوشانیم.
,
 
,
سه بار تا آستانه هدایت تراکتور پیش آمدم 
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور در خصوص اینکه پیش از این چند بار در آستانه هدایت تراکتور قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: در ۱۰ سالی که گذشت، ۳ بار تا آستانه حضور در تراکتور پیش آمدم. خیلی آن را مطرح نکردم اما امروز علنی می‌گویم. به هر دلیلی فکر می‌کنم در ۳ بار قبلی قسمت نبوده این کار انجام شود. این بار که آقای نظمی تماس گرفتند، باانگیزه‌تر از گذشته قبول کردم چون مشکلاتی پیش‌آمده که فکر می‌کنم اگر کسی تراکتور را از ته دل دوست نداشته باشد، نمی‌تواند مشکلات را حل کند.
,
 
,
با حمایت هواداران تا آستانه کسب سهمیه رفتیم 
,
 
,
وی ادامه داد: دوست ندارم بگویم که تراکتور با من به لیگ برتر آمد، هواداران تأثیر زیادی در این موضوع داشتند و من به حضور در تراکتور افتخار می‌کنم. روزی که تیم را تحویل دادم، بودجه خیلی کمی داشتیم به هر حال در این سال‌ها شرایط فرق کرده و مربیان و بازیکنان زیادی در این تیم حضور داشته‌اند. جا دارد از برادر عزیزم، آقای رسول خطیبی و فیروز کریمی به خاطر زحماتی که برای تراکتور کشیدند، قدردانی کنم.
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور ادامه داد: روزی که برای اولین بار سرمربی تراکتور شدم، در آن مقطع با هزینه‌های زیاد و حضور مربیان بزرگ نتوانسته بود لیگ برتری شود اما به فضل خدا و با حمایت کارخانه تراکتور و آقای شفق تیم به لیگ برتر آمد. فکر می‌کنم تیم‌های تازه صعود کرده در فصل‌های ابتدایی به دنبال ثبات هستند اما ما با حمایت هواداران توانستیم تا آستانه کسب سهمیه هم پیش برویم.
,
 
,
با حمایت هواداران قهرمانی در پایان سال دوم دور از دسترس نیست 
,
 
,
وی افزود: از خواسته هواداران که قهرمانی در لیگ برتر است، مطلع هستم و قول می‌دهم در پایان قرارداد فعلی که دو ساله قابل تمدید به ۳ سال یا بیشتر است، می‌توانیم قهرمانی را به دست بیاوریم که دور از دسترس هم نیست. امیدوارم این حمایت که همیشه وجود داشته، ادامه‌دار باشد و بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.
,
 
,
کمالوند در خصوص انگیزه بالای خود برای حضور در تراکتور گفت: بسیار مصمم‌تر از گذشته هستم به دلیل اینکه خواسته مردم را بهتر از هر کس دیگر می‌دانم. هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که بهتر از من فوتبال آذربایجان و مردم تبریز را می‌شناسد. من فرزند لرستان هستم اما افتخار خدمت و دامادی در آذربایجان را دارم.
,
 
,
به حرف‌هایم عمل کرده‌ام 
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در فوتبال آذربایجان لطف خدا و مردم شامل ما بوده است. هر حرفی در گسترش فولاد که حالا به ماشین‌سازی تبدیل‌شده زدیم، عملکرد کردیم. اما تراکتور کار بزرگ‌تری می‌خواهد، یک‌بار برنامه‌ریزی کردیم تا تراکتور را به لیگ برتر بیاوریم اما این بار باید برای قهرمانی تیم مدعی تراکتور برنامه‌ریزی کنیم. روزی که به تراکتور آمدم یک یاس و ناامیدی در چهره مردم دیدم، در اولین بازی‌مان تعداد کمی در ورزشگاه حضور داشتند اما روزی که می‌رفتم، جای سوزن انداختن در ورزشگاه نبود.
,
 
,
کمالوند خاطرنشان کرد: روحیه و خواسته مردم تبریز و آذربایجان را می‌دانم و خودم را برای یک کار بسیار سخت آماده کرده‌ام. شاید اگر تراکتور را به قهرمانی برسانم دیگر خواسته‌ای در زندگی ورزشی‌ام ندارم. این موضوع دور از دسترس نیست اما به همراهی و همدلی نیاز دارد.
,
 
,
شاید قهرمانی تراکتور دور از انتظار باشد  
,
 
,
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در خصوص حضور مجددش در این تیم گفت: امروز هم که من برای بار دوم هدایت تیم تراکتور را بر عهده گرفته‌ام، شاید هدف قهرمانی لیگ برتر مثل آن روزها که برای صعود می‌جنگیدیم دور از انتظار باشد اما کار غیر ممکنی نیست. با تمام توان و مصمم پا در این راه گذاشته‌ام و از راه سختی که در پیش داریم، با خبر هستم اما ترس ندارم چرا که از حمایت خوب و قوی از طرف مردم تبریز و آذربایجان بهره‌مند هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به مذاکراتش با جمشید نظمی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد به تبریز بیایم، حضور آقای نظمی بود که او را مدیری راستگو و توانمند دیدم. جلساتمان، جلساتی طولانی بود و در نهایت چیزی که مدنظر خودشان و هیئت‌مدیره بود را به من انتقال دادند. تنها خواسته من نیز این بود که حمایت لازم را انجام دهند. زمان صعود به لیگ برتر در لیگ یک ۱۳ امتیاز از شاهین بوشهر عقب بودیم اما با حمایت باشگاه توانستیم آن را جبران کرده و به لیگ برتر بیاییم.
,
 
,
بی‌ثباتی و اتفاقات سال‌های گذشته در ۱۴۰۰ تکرار نمی‌شود 
,
 
,
کمالوند در رابطه با بی‌ثباتی در باشگاه تراکتور اظهار داشت: یکی از چیزهایی که در سال‌های اخیر به تراکتور صدمه زده، بی‌ثباتی در مدیریت و بحث فنی بوده اما تا جایی که مطلع هستم، فکر می‌کنم در سال ۱۴۰۰ اتفاقات گذشته تکرار نشود چرا که همه ما از آن درس گرفته‌ایم.
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور در رابطه با حواشی فضای مجازی گفت: در روزهایی که آمدم چیزهایی دیدم که شاید انتظارش را نداشتم. خودم زیاد اهل فضای مجازی نیستم چون فکر می‌کنم در این صورت نمی‌توان روی کار اصلی تمرکز کرد. مدیریت صفحه مجازی را به یکی از دوستان سپردم و در فضای حقیقی کار می‌کنم. فضای مجازی همان‌طور که آثار خوب و مثبتی دارد، می‌تواند آثار مخربی هم داشته باشد که تراکتور از آن لطمه خورده است.
,
 
,
تحت تأثیر فضای مجازی نیستم 
,
 
,
وی افزود: آدم بی‌تجربه‌ای نیستم و از این حواشی تأثیر نمی‌گیرم. فراز کمالوندی که در سال ۸۷ به تبریز آمد، حالا ۱۳ سال پیرتر شده است. به هیچ عنوان تحت تأثیر فضای مجازی نخواهیم بود. هیچ‌کس نمی‌تواند با فشار فضای مجازی بازیکن یا دستیار به من تحمیل کند چرا که هدف من خوشحالی مردم تبریز، آذربایجان و تمام ترک‌های کشور است.
,
 
,
تعیین تکلیف مربی خارجی تا پایان هفته 
,
 
,
کمالوند در خصوص جذب مربی خارجی برای حضور در کادر فنی تراکتور خاطرنشان کرد: از آقای نظمی خواستم که یک دستیار خارجی خوب در کنار ما حضور داشته باشد که توانستیم نظر مثبت هیئت‌مدیره را هم جلب کنیم. در این راستا ۵ نفر را مدنظر داشتم که همه آن‌ها در تیم‌های بزرگ سرمربی بوده‌اند.
,
 
,
سرمربی تراکتور ادامه داد: تقریباً به موافقت نهایی و جذب فرد مورد نظر نزدیک شده‌ایم. نمی‌خواهم اسم مربی رسانه‌ای شود چون همین نفراتی که به دنبال تخریب هستند، کارمان را دچار مشکل کنند. حتی اگر جذب مربی و بازیکن خارجی ممنوع باشد، باز هم مجموعه باشگاه محبت کرده و راهی ایجاد کرده تا بتوانیم از این مربی بهره‌مند شویم و او می‌تواند در تمرینات ما حضور پیدا کند تا از مشاوره او استفاده کنیم.
,
 
,
مربی دروازه‌بانان تراکتور می‌ماند 
,
 
,
کمالوند در خصوص معرفی مربی خارجی تراکتور خاطرنشان کرد: تا آخر هفته این مربی معرفی می‌شود چرا که اعتقاد دارم تراکتور به این موضوع نیاز دارد. تمام مدارک و مدارج مربی‌گری را پشت سر گذاشته‌ام و یکی از ۳۵ نفری هستم که برترین مدرک مربی‌گری را در ایران دارند، هستم اما چون فوتبال یک ورزش وارداتی است، نمی‌توانم بگویم از خیلی از مربیان خارجی بهتر هستم.
,
 
,
وی در خصوص معرفی دیگر اعضای کادر فنی تیمش گفت: هنوز سایر مربیان مشخص نیستند. از آقای نظمی هم خواسته‌ام که مربی دروازه‌بانان هم در تیم بمانند چرا که عملکرد او رضایت‌بخش بوده است. در خصوص سایر نفرات کادر فنی هم تلاش‌مان این است که تا پایان هفته کار را نهایی کنیم. تلاشمان این است از کسانی استفاده کنیم که زحمت تراکتور را کشیده‌اند تا آن‌ها هم تجربه بیشتری کسب کنند و بتوانند برای موفقیت تراکتور گام بردارند.
,
 
,
حرکتمان در سایپا رو به جلو بود 
,
 
,
کمالوند در خصوص مباحثی در رابطه با دوره حضورش در سایپا مطرح شده است، خاطرنشان کرد: سایپا قبل از اینکه هدایتش را بر عهده بگیرم از ۸ بازی ۲ امتیاز گرفته بود اما من در ۶ بازی ۶ امتیاز گرفتم و فکر می‌کنم حرکتی رو به جلو داشتیم. با توجه به اینکه تیم را بعد از بسته شدن تحویل گرفتیم عادی بود. حتی در گسترش فولاد هم همین‌طور بود و از سال دوم توانستیم به نتایج خوبی برسیم.
,
 
,
در تراکتور با اسم‌ها بازی شد 
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا به جذب ستاره‌ها اعتقاد دارد یا خیر گفت: آیا مردم از حضور مربیانی مثل جان توشاک، مصطفی دنیزلی، جرج لیکنز و... به چیزی که می‌خواستند رسیدند؟ باید تلاش کنیم و با همراهی و حمایت بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در تراکتور کمی با اسم‌ها بازی شد.
,
 
,
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور افزود: در سال دومی که من مربی تراکتور بودم چند بازیکن خوب و ملی‌پوش داشتیم اما می‌خواهم ببینم بازیکنی که به عنوان ستاره می‌آوریم به‌اندازه مبلغی که دریافت می‌کند، برای ما کارساز بوده‌اند؟ فکر می‌کنم غیر از آقایان شجاعی، دژاگه و حاج صفی سایر بازیکنانی که به عنوان ستاره جذب شدند، برای ما کارساز نبودند. ستاره استوکس، لی اروین و دیگر بازیکنان خارجی بودند که الان پرونده شکایت آن‌ها روی میز فیفا است.
,
 
,
کمالوند ادامه داد: باید بازیکنانی جذب کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند و برای فوتبال بازی کردن به تبریز آمده باشند نه برای پول گرفتن و تفریح. حرف من این است که در ۲ سال اخیر تراکتور چهارم شده و حداقل روی سکو نرفته است. اجازه دهید من با رویه خودم پیش بروم و این تابو شکسته شود تا در سال اول بتوانیم روی سکو برویم و در سال دوم قهرمان شویم.
,
 
,
وی در رابطه با ایجاد فرهنگ عیبی یوخ در میان هواداران تراکتور اظهار داشت: پول و ستاره تضمین موفقیت نیست. این بی حوصلگی که در مردم آذربایجان ایجاد شده خیلی عجیب است. در زمان حضورم فرهنگ عیبی یوخ مطرح شد اما حالا چطور شده که مربیان چند هفته بیشتر برای حضور در تراکتور فرصت ندارند؟ البته جواب‌هایش را می‌دانم. مربیان ما زیاد به فضای مجازی توجه می‌کنند که اشتباه است و برای موفقیت باید کاری که فکر می‌کنیم درست است را انجام دهیم.
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور با اشاره به تجربیات گذشته‌اش گفت: من تجربه خوبی در باشگاه و تبریز دارم و سعی می‌کنم از هر دو تجربه استفاده کنم با رفع مشکلات در راستای قهرمانی تراکتور گام برداریم.
,
 
,
اگر قرار بود پیشینه‌ام آسیب ببیند به تبریز نمی‌آمدم 
,
 
,
کمالوند ادامه داد: من پیشینه خوبی در تبریز دارم و اگر فکر می‌کردم که قرار است این پیشینه آسیب ببیند به تبریز نمی‌آمدم. حریف آسیایی ما میلیاردها هزینه کرده است. نمی‌توانم معجزه کنم و باید حوصله کنیم. تراکتوری‌ها این حوصله را برای من نکنند، من هم می‌شوم رسول، منصوریان و مربیان قبلی، مربی بعدی هم می‌شود کمالوند، این حوصله را باید به خرج بدهد. عمده هواداران حامی تراکتور هستند که دستشان را می‌بوسم، مهم این است که به خواسته هواداران را جامه عمل بپوشانیم.
,
 
,
یا خداحافظی از مربی‌گری یا قهرمانی با تراکتور در فصل دوم 
,
 
,
وی با ابراز امیدواری برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور خاطرنشان کرد: این تیم با لطف خدا به دست من لیگ برتری شد و با لطف خدا و حمایت مردم به دست من هم قهرمان می‌شود. اگر من در سال دوم تراکتور را قهرمان لیگ برتر نکنم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم. در تبریز حرفی نزده‌ام که انجام نداده باشم. تراکتور را لیگ برتری کردیم، گفتیم گسترش فولاد را نگه می‌داریم و در لیگ ماندیم اما این کارها نیازمند حوصله است.
,
 
,
کمالوند ادامه داد: در سال اول به دنبال حضور در میان مدعیان هستیم، با هزینه کمتر و با ریخت‌وپاش کمتر. اگر قرار است تیمی با ۲۰۰ میلیارد چهارم شود که ما تیم را با ۴ میلیارد پنجم کرده بودیم. شاید مردم نداند اما بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه تیم داری آقای زنوزی در تراکتور بوده اما آیا این مبلغ با نتایج همخوانی دارد؟
,
 
,
بازیکن ۳۰ میلیاردی باید ۳۰ گل بزند 
,
 
,
وی افزود: ما در دوره اول حضور در تراکتور ۴.۵ برابر هزینه تیم را کمتر کردیم و به لیگ برتر آمدیم. حالا هم در سال اول به دنبال رفتن روی سکو و قهرمانی در سال دوم هستیم اما این حداقل انتظاری است که داریم و می‌خواهیم هواداران حوصله کنند. به نوعی می‌خواهم با لودر از روی این ساختمانی که هست رد شوم و آجر به آجر دوباره بسازم.
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور گفت: می‌خواهم پیراهن تراکتور را بر تن بازیکنانی کنم که مانند مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بدون ادعا ۱۰ سال پیراهن تراکتور را بر تن کنند. نمی‌خواهیم بازیکن ضعیف بگیریم چون در این صورت تیم تضعیف می‌شود اما برنامه‌ریزی می‌کنیم. اجازه دهید تیم و هزینه‌هایی که می‌شود را درست کنیم. مگر ما بازیکن ۳۰ یا ۴۰ میلیاردی داریم که جذب این باشگاه شده؟ بازیکن این‌چنینی باید در یک‌فصل ۳۰ گل بزند.
,
 
,
قراردادهایمان با بازیکنان بلند مدت خواهد بود 
,
 
,
کمالوند افزود: ما در فصل اول به دنبال سهمیه و در سال دوم به دنبال قهرمانی هستیم. حوصله کنید قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد. سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که قراردادشان بلندمدت و از ۳ تا ۵ سال باشند. این‌گونه بازیکنان تعصب بیشتری دارند. در این شرایط بازیکن نمی‌تواند سر دیداری حساس بازی نکند و فضای مجازی هم بیاید و مدیر را تخریب کند.
,
 
,
وی با اشاره به برخی مشکلات در تراکتور خاطرنشان کرد: به هر قیمی شده برخی داستان‌ها را در تراکتور جمع می‌کنم همان‌طور که ۱۰-۱۲ سال پیش انجام دادم. نمی‌شود که پیراهن تراکتور را ببوسیم و یک عکس در فضای مجازی بگذاریم اما از آن طرف به باشگاه فشار بیاوریم و قرارداد یک‌میلیاردی را به شش میلیارد برسانیم.
,
 
,
یک نفر باید برای درست کردن تراکتور فنا شود 
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور افزود: مردم هم یا بگذارند من تیمشان را درست کنم یا همین آش است و همین کاسه که در سال‌های متوالی رخ می‌دهد. رفته‌رفته هزینه باشگاه به جایی می‌رسد که نمی‌شود جمعش کرد. برای درست کردن مشکلات تراکتور قرار است این وسط یک نفر فنا شود، من آبروی خودم را کف دستم گذاشته و آمده‌ام تا جلوی خیلی از مسائل را بگیرم. آبروی من از تراکتور است. همین الان ۶۰-۷۰ درصد مردم من را خوب می‌شناسند اما این وزنه‌ای که روی زمین است را نمی‌شود یک نفره بلند کرد.
,
 
,
کمالوند ادامه داد: با رسول و مربیان قبلی چه کردند؟ خدا را خوش نمی‌آید. نمی‌شود که هر کس یک لوگو و پیراهن ببوسد و در فضای مجازی بگوید قرارداد من را تمدید کنند. مگر ۳ سال پیش همین مردم شعار ندادند که دوست داریم تیم خصوصی شود؟ خوب شد، حالا چرا این همه هجمه علیه آقای زنوزی ایجاد شد؟
,
 
,
وی در رابطه با اینکه امسال مدیریت باشگاه تراکتور به صورت کامل توسط مدیرعامل انجام می‌شود اظهار داشت: تمام مذاکرات من با آقای نظمی بوده و برای دقایقی با آقای زنوزی صحبت کردم. امسال آقای زنوزی هم کارهای باشگاه را در یک کانال خوبی قرار داده است. من مخالف هزینه کردن و ستاره گرفتن نیستم. کدام مربی است که دوست نداشته باشد اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در تیمش بازی کنند؟ همه دوست دارند تیمشان بهترین بازیکنان را داشته باشد اما اجازه دهید این کار را با برنامه‌ریزی و مدیریت پیش ببریم.
,
 
,
از بابت جریمه‌ها و پنجره نقل و انتقالاتی نگرانی ندارم 
,
 
,
کمالوند در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: پنجره‌های باشگاه ان‌شاءالله باز می‌شود و این قول مساعدی است که آقای نظمی و زنوزی به من داده‌اند. البته هزینه‌ها واقعاً زیاد است. ۱۲-۱۳ میلیارد فقط جریمه استوکس است. از بابت جریمه‌ها و پنجره نقل و انتقالاتی نگرانی ندارم.
,
 
,
وی افزود: فکر می‌کنم باید در ۱۰ روز تیمی ببندیم که ترکیبی از بازیکنان خوب و جوان باشد. برای مثال امسال عباس زاده ۱۶ گل زده اما یک میلیارد قرارداد داشت. قرارداد مهدی کیانی در زمان تراکتور ۶ میلیون بود، پای اون ایستادیم و شد مهدی کیانی یا محمد ابراهیمی. بنابراین چاره کار آوردن بازیکن میلیاردی نیست و نباید فقط به فکر ستاره‌ها با هزینه‌های بالا بود.
,
 
,
اگر سپاه نبود، تراکتور هم نبود 
,
 
,
کمالوند در رابطه با خصوصی‌سازی تراکتور اظهار داشت: یک نهادی داشت تیمداری می‌کرد و خوب هم هزینه می‌کرد. اگر سپاه نبود، الان تراکتوری وجود نداشت. سپاه ۸۰-۹۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کرد. اما آمدیم و روی سکو گفتیم که می‌خواهیم تیم خصوصی شود. تیم را به کسی دادند که اهلیت و پول داشت و برای تراکتور هزینه می‌کند اما امروز هم به او فشار می‌آوریم، نباید کاری کنیم که او هم فراری شود.
,
 
,
سرمربی تراکتور در خصوص جذب بازیکنان میلیاردی خاطرنشان کرد: من هم می‌توانم مثل مربیان قبلی بگویم با ۱۰۰ میلیارد، ۵ بازیکن ۲۰ میلیاردی بیاورید، پولش را هم که ما نمی‌دهیم. من قبلاً یک باقیات الصالحات گذاشته‌ام و تیم به لیگ برتر آمده و می‌خواهم یک‌بار دیگر این کار را با قهرمانی تراکتور بکنم. قول می‌دهم هم تیم خوبی ساخته می‌شود و هم به قهرمانی که مردم آذربایجان به دنبالش بودند، برسیم.
,
 
,
یادتان رفته چه کسی پرسپولیس را بعد از ۱۷ سال برد؟ 
,
 
,
وی ادامه داد: دوستان می گویند مربی بزرگ می‌خواهیم، سوالم این است، یادتان رفته بعد از ۱۷ سال چه کسی برای اولین بار پرسپولیس را برد؟ یا چه کسی بعد از چند سال استقلال را شکست داد؟ موفق شدیم چون حمایت میلیونی داشتیم. من مال شما هستم، آیا کسی می‌تواند بگوید که بیشتر از من تراکتور را دوست دارد؟ این جا کسی را می‌خواهد که درد مردم و مجموعه را بفهمد. اگر حمایت باشد، کارمان انجام می‌شود اما اگر نباشد، کار سخت می‌شود ولی من جا نمی‌زنم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه ستاره‌ها و اسم‌ها همه چیز نیستند، یادآور شد: تراکتور ۶ دوره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته که یک‌بار با آقای قلعه‌نویی و یک‌بار با رسول خطیبی از گروهش صعود کرده است. اسم‌ها، ستاره‌ها و پول همه چیز نیستند اما باید حمایت کرد تا با اضافه کردن بازیکنان خوب و حتی در برخی موارد ستاره‌ها، برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.
,
 
,
شایعه کردند که بازیکن ۳۹ ساله می‌آورم 
,
 
,
کمالوند در خصوص شایعات فضای مجازی گفت: شایعه کرده‌اند که کمالوند می‌خواهد فلان بازیکن ۳۹ ساله‌ای که در لیگ یک حضور دارد را به تراکتور بیاورد، دلیلش هم این است که او قبلاً در این تیم بازی کرده است. درخواست من این است که رسانه‌ها اخبار درست و واقعی را منتشر کنند.
,
 
,
در فضای مجازی ۲۷ مربی و ۴۰۰ بازیکن معرفی کردند 
,
 
,
وی ادامه داد: از دیشب تا الان ۲۷ مربی و ۴۰۰ بازیکن برای تراکتور معرفی کرده‌اند. چرا باید ذهن هواداران را مشوش کنیم. هنوز نه در مورد مربی صحبت کرده‌ایم و نه در مورد بازیکن. فقط در خصوص مربی خارجی صحبت کرده‌ایم و این را هم تا پایان هفته نهایی می‌کنیم.
,
 
,
سرمربی جدید تراکتور در پایان گفت: هواداران تراکتور ۱۰ سال پیش اعتماد کردند و یک جوان ۳۲-۳۳ ساله آمد و به آرزویشان جامه عمل پوشاند. حالا همین جوان، با تجربه بیشتری آمده و می‌خواهد به آرزوی قهرمانی جامه عمل بپوشاند. از آن‌ها می‌خواهم دوباره اعتماد و حمایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه