اخبار داغ

کمالوند گفت یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است؛

نظمی: بازیکن گران‌قیمت موفقیت نمی‌آورد/ از جذب مربی خارجی عاجز بودیم

نظمی: بازیکن گران‌قیمت موفقیت نمی‌آورد/ از جذب مربی خارجی عاجز بودیم
مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: مهمترین عامل انتخاب سرمربی جدید انگیزه بالای کمالوند بوده و او اعتقاد دارد که یک جام به تیم تراکتور بدهکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید نظمی امروز در کنفرانس خبری باشگاه تراکتور اظهار داشت: در مجموع در لیگ برتر به نتایج خوبی دست یافتیم و امیدواریم نتایج جام حذفی منجر به حضور تراکتور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: بعد از استعفای رسول خطیبی، در ۶ بازی باقیمانده فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شد و در ۶ بازی به ۴ برد دست یافته و نتیجه خوبی بود و از ایشان بابت حضورشان در این مقطع در تیم تراکتور تشکر می‌کنم.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: برای مذاکره با سرمربی جدید با محدودیت‌هایی مواجه بودیم و نمی‌توانستیم با مربیان خارجی مذاکره کنیم و در بین مربیان داخلی تعدادی هم با تیم‌های خود برای فصل آینده قرارداد داشته و در نهایت با فراز کمالوند مذاکرات خود را آغاز و در تمامی موارد به توافق رسیده و به هیات مدیره باشگاه نتیجه مذاکرات اعلام شد.
,
 
,
مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: کمالوند مربی کارنامه‌داری در فوتبال کشور است و در تبریز هم تراکتور را به لیگ برتر رسانده و در تیم گسترش فولاد هم نتایج خوبی کسب کرده بود، اما مهمترین عامل انگیزه بالای کمالوند در قبول هدایت تیم تراکتور بوده و وی معتقد است که یک جام به تیم تراکتور بدهکار است و بعد از توافقات اولیه روز شنبه مذاکرات نهایی انجام و آغاز زنوزی هم روی خط آمده و در جریان مذاکرات قرار گرفتند و در نهایت هیات مدیره تراکتور با اکثریت آرا به انتخاب وی به عنوان سرمربی رای مثبت دادند.
,
 
,
نظمی افزود: قرارداد کمالوند دو فصل و قابل تمدید برای فصل‌های آتی بوده و علت دو فصل قرارداد، فرصت دادن برای برنامه‌ریزی برای موفقیت باشگاه بوده و از امروز هدایت تیم تراکتور برعهده آقای فراز کمالوند است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: کمالوند از لحاظ فنی و انتخاب دستیاران و بازیکنان اختیارات تام داشته و این در حالی است که در مورد آقای کریمی محدودیت داشتیم و گفته بودیم با بازیکنان و دستیاران باشگاه باید بسازید و نمی‌توانیم نفرات جدیدی جذب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه