اخبار داغ

حضورم در فینال المپیک دور نیست

تفتیان: در هنگام فینال 100 متر ضربان قلب من روی ۱۷۰، ۱۸۰ بود/ فکر می کردم دونده امریکایی قهرمان شود

تفتیان: در هنگام فینال 100 متر ضربان قلب من روی ۱۷۰، ۱۸۰ بود/ فکر می کردم دونده امریکایی قهرمان شود
رکوردار دوی سرعت ایران گفت: در هنگام فینال 100 متر المپیک استرس‌ها به هزار چسبیده بود و ضربان قلب من روی ۱۷۰، ۱۸۰ بود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رقابت‌های فینال دوی ۱۰۰ متر جهان، یاکوپس ایتالیایی با زمان ۹.۸۰ ثانیه عنوان قهرمانی را به دست آورد. حسن تفتیان دونده سرعت ایران که از نزدیک شاهد این مسابقه بود، پس از برگزاری رقابت‌های فینال اظهار داشت: مسابقه خیلی خوب و سختی بود. همه آماده بودند. استرس‌ها به هزار چسبیده بود. ضربان قلب من روی ۱۷۰، ۱۸۰ بود اما لذت بردیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او افزود: امشب یک نکته را خیلی خوب فهمیدم، اینکه می‌گویند سفید پوست‌ها نمی‌توانند در دوی ۱۰۰ متر قهرمان شوند و برای رنگ، نژاد، کشور و منطقه جغرافیایی محدودیت می‌گذارند، اصلا درست نیست. هر کسی هر خواسته‌ای داشته باشد با تلاش و پشتکار می‌تواند به آن برسد و امشب دیدید.

,

تفتیان بیان کرد: فکر می‌کردم روی ۹.۸۰ ثانیه بدوند اما نه ایتالیا، فکر می‌کردم آمریکا این رکورد را بدود. در مورد دونده چینی اصلا باورم نمی‌شد چنین عملکردی داشته باشد او رکورد آسیا را هم زد. دونده انگلیسی هم شانس زیادی داشت اما حذف شد. 

,

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی روزی در فینال المپیک بدوی؟ گفت: همه خواسته و تلاشم همین است. دور از دسترس نیست.  من سه صدم ثانیه کم دارم و اگر به کرونا مبتلا نمی‌شدم، برنامه ریزی دیگری برای المپیک داشتم که کمتر کسی در ایران فکرش را می‌کرد. امیدوار در پاریس اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه