اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار:

مددجویان کمیته امداد رشتخوار ۱۸۰ کیلو وات برق تولید می‌کنند

مددجویان کمیته امداد رشتخوار ۱۸۰ کیلو وات برق تولید می‌کنند
حسین زاده گفت: ۳۸ پنل خورشیدی علاوه بر تولید ۱۸۰ کیلو وات برق، ماهانه یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار درآمد‌‌زایی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به فعالیت پنل های خورشیدی مددجویان در سطح روستاهای این شهرستان، گفت: 38 پنل خورشیدی علاوه بر تولید 180 کیلو وات برق، ماهانه یک میلیون 900 هزار تومان برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رشتخوار درآمد‌‌زایی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه در رابطه با اجرای این طرح، اظهار داشت: تعداد 38  پنل خورشیدی 5 کیلو واتی از سال 97  تا کنون  در جهت حمایت از مددجویان نهاد کمیته امداد  در سطح شهرستان رشتخوار به مددجویان واگذار شده است.

,
,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار مهم ترین چالش مناطق روستاهای رشتخوار را خشکسالی و کمبود منابع آب زیر زمینی و نداشتن درآمد پایدار برای مدد جویان عنوان کرد و یادآور شد: اجرای طرح واگذاری پنل خورشیدی گامی مهم به سوی ایجاد اشتغال پایدار برای محرومین و مددجویان در سطح روستاهای شهرستان می باشد.

حسین زاده تصریح کرد: در این طرح با تفاهم نامه‌ای که با اداره برق رشتخوار در سال 97 منعقد شده، برق تولیدی این پنل‌های خورشیدی به مدت 20 سال از مددجویان کمیته امداد این شهرستان خریداری که هم اکنون این عدد در آمد زایی به 1 میلیون 900 هزار تومان در ماه رسیده است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه