اخبار داغ

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

رسانه‌های معاند مطالبات مردم را به انحراف می‌کشانند

رسانه‌های معاند مطالبات مردم را به انحراف می‌کشانند
علی حدادی گفت: رسانه‌های غربی و معاند با غبارآلود کردن فضا و ترکیب اخبار دروغ و صحیح، مطالبات مردم را به انحراف می‌کشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی در گفت‌وگو با  شبکه خبری تهران نیوز درباره نقش رسانه‌های معاند در تبدیل اعتراض مردم خوزستان به اغتشاش و به انحراف راندن مطالبات به‌حق مردمی اظهار داشت: رسانه‌های غربی و معاند با توجه به انگیزه‌ای که دارند و با توحه به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌دهند، معمولاً آنها به دنبال غبارآلود کردن فضا و ترکیب اخبار دروغ و صحیح با هم هستند تا از این طریق قدرت تشخیص مردم به حداقل ممکن کاهش یابد و مطالبی را بپذیرند که آن‌ها به‌عنوان خوراک رسانه‌ای در نظر گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی حدادی, , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: متأسفانه وضعیت حاکم بر فضای مجازی به شرایط موجود دامن زده و نمی‌گذارد که دغدغه و مطالبات مردم به درستی پیگیری و به گوش مسئولان رسانده شود.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فضاهای غبارآلود و فتنه‌انگیز مهم‌ترین موضوع این است که رسانه ملی وظیفه خود را در روشنگری آحاد مختلف جامعه به نحو احسن انجام دهد.

,

حدادی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها دغدغه‌هایشان را در خصوص فضای مجازی مطرح کرده‌اند، عنوان داشت: رسانه‌های کشور باید در فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند و اخبار واقعی را در فضای مجازی نشر دهند و به مطالبات واقعی مردم بپردازند نه به حواشی و مسائل بی‌اهمیتی که هیچ سودی برای کشور ندارد.

,

وی معتقد است: استفاده صحیح از فضای مجازی و فراهم آوردن بسترهای لازم برای رشد و هدفمندسازی ساختارهای ارتباطی کشور می‌تواند فضای مجازی را به ابزاری برای پیشبرد اهداف ملی و تأمین منافع ملی تبدیل کرد. یکی از جنبه‌های استفاده صحیح از فضای مجازی، ضرورت آگاهی و پی بردن به جنگ شناختی دشمن است که در این فضا افزایش سواد رسانه‌ای مردم و کاربران فضای مجازی می‌تواند قدرت تحلیل اخبار را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوتاهی‌های دولت تدبیروامید و بی‌اعتنایی او به مدیریت صحیح فضای مجازی سبب شده تا همه اقشار جامعه از این سوءمدیریت‌ها رنج ببرند و مطالباتشان توسط دولت به سخره گرفته شود.

,

حدادی با مفید خواندن مصوبه اخیر مجلس در خصوص صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: امروز ما نیاز به اطلاع‌رسانی شفاف و بدون غرض‌ورزی هستیم که امیدواریم با این مصوبه، فضای مجازی در ایران ساختارمند شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه