اخبار داغ

رقابت ملی‌پوشان ایران در المپیک توکیو را پیگیری می‌کنم و با پیروزی‌شان خوشحال می‌شوم؛

صالح‌فرج‌زاده: 4 پارالمپیک را تجربه کرده ام/ هدفم تکرار مدال طلای آتن در توکیوست

صالح‌فرج‌زاده: 4 پارالمپیک را تجربه کرده ام/ هدفم تکرار مدال طلای آتن در توکیوست
ملی‌پوش تیم‌ملی‌ پارادوومیدانی ایران گفت: اکنون در پنجمین حضورم در مسابقات پارالمپیک، به دنبال کسب خوش‌رنگ ترین مدال این رویداد هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان، سیامک صالح‌فرج‌زاده ملی‌پوش تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان پیرامون پارالمپیک توکیو اظهار داشت: به همراه تیم ملی و زیر نظر کادر فنی تمرینات تکنیکی و بدنسازی ام را پیگیری می کنم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات پارالمپیک شوم.خوشحالم که این رقابت‌ها پس از یک‌سال تاخیر برگزار می‌شود چرا که نهایت هدف و آرزوی هر ورزشکاری حضور در این آوردگاه بزرگ و کسب مدال پارالمپیک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی عنوان کرد: هر رویداد و رقابتی شرایط خودش را دارد که باعث می شود تجربه ای متفاوت نسبت به مسابقات قبلی را بدست آوریم. نزدیک به 20 سال است که عضو تیم ملی هستم و چهار پارالمپیک را تجربه کردم و اکنون در پنجمین حضورم در این رویداد به دنبال تکرار مدال طلای آتن در رقابت های توکیو ۲۰۲۰ هستم تا برای کاروان ایران افتخارآفرینی کنم.

,

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان در پایان گفت: رقابت ملی‌پوشان ایران را در المپیک توکیو را پیگیری می کنم و با پیروزی آنها خوشحال می شوم چرا که می دانم هر ورزشکار برای رسیدن به این مرحله چه قدر تلاش کرده است. امیدوارم تمام ورزشکاران ایران در هر دو رویداد المپیک و پارالمپیک با دست پر به کشور بازگردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه