اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

روزهای سختی به لحاظ شیوع بیماری کرونا در پیش داریم

روزهای سختی به لحاظ شیوع بیماری کرونا در پیش داریم
مجید شیرانی گفت: در شرایط تحول دولت‌ها، در پیش‌بودن مراسم عزاداری ماه محرم و اینکه پیش از این مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و مراسمات ختم و عروسی انجام شد، روزهای سخت‌تری به لحاظ شیوع بیماری کرونا در پیش خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در شورای اداری این استان، اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در کشور و چهارمحال و بختیاری، وضعیت خوبی نیست، در یک بحران واقعی به سر می‌بریم علی‌رغم آنکه در خیابان‌ها و معابر همه چیز عادی به نظر می‌رسد.

وی افزود: سویه جدید دلتا نسبت به ویروس‌های قبلی بسیار خطرناک‌تر است و کودکان و نوجوانان را درگیر می‌کند، هر کدام از آن‌ها بمب‌های انتقال ویروس هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه با وجود همه خبرهای بد که هر روز در رابطه با بیماری کرونا اعلام می‌شود، مردم در جامعه گرفتار عادی انگاری شده‌اند، ادامه داد: شرایط اجتماعی مدیریت بیماری کرونا از ابتدا نظام‌مند نبود و همگی وابسته به اشخاص بودند.

شیرانی خاطرنشان کرد: شرایط اجتماعی و اقتصادی باعث شد اجرای پروتکل‌های بهداشتی و مبارزه با بیماری به درستی انجام نشود چراکه اجرای این پروتکل‌ها نیازمند اعمال محدودیت‌ها و منع تردد بود.

وی اضافه کرد: در شرایط تحول دولت‌ها، در پیش بودن مراسم عزاداری ماه محرم و اینکه پیش از این مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و مراسمات ختم و عروسی انجام شد، روزهای سخت‌تری به لحاظ شیوع بیماری کرونا در پیش خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه روزهای آینده، روزهای سختی خواهد بود و امید است با کمترین خسارت‌ها به پایان برسد، بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری با تمام ظرفیت در حال خدمت‌رسانی هستند، در شهرکرد بخش‌های روان‌پزشکی تعطیل و از آن به عنوان بخش کرونا استفاده می‌شود.

شیرانی تاکید کرد: همه عمل‌های جراحی غیرضروری تعطیل شده و بیمارستان صحرایی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه