اخبار داغ

کرونا در نزول دوچرخه‌سواری موثر بوده اما همه چیز تقصیر کرونا نیست؛

میزبانی: این‌که می‌گویند صفرزاده از خط پایان نگذشته یک اصطلاح است/ دوچرخه‌سواری ایران در کماست و با این اوضاع می‌میرد

میزبانی: این‌که می‌گویند صفرزاده از خط پایان نگذشته یک اصطلاح است/ دوچرخه‌سواری ایران در کماست و با این اوضاع می‌میرد
دوچرخه‌سوار کهنه کار ایران گفت: دوچرخه‌سواری ایران در کماست و هنوز نمرده اما با این اوضاع مرگ آن حتمی‌ست.
[

قادر میزبانی، دوچرخه‌سوار کهنه کار کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون نتیجه کسب شده دوچرخه‌سواری اظهار داشت: با توجه به امکانات و سخت‌افزار ضعیفی که داریم نباید بیش از این توقع داشته باشیم و حضوری بهتر از این یک نوع توقع نابه‌جا و زیاده خواهی‌ست. برای موفقیت در دوچرخه‌سواری نیازمند تجهیزات مناسب هستیم که علی‌الحساب آن‌را نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میزبانی درباره اینکه صفرزاده حتی از خط پایان هم نگذشت تاکید کرد: این اصطلاح که می‌گویند صفرزاده از خط پایان نگذشته درست نیست. مسابقات مختلف با توجه به کلاس‌های مختلفی که دارند، تایم لیمیت متفاوتی دارند و باید کل شهر میزبان درگیر این رقابت‌ها شود در نتیجه شما باید در تایم خاصی از نقاط ذکر شده عبور کنید

,

وی افزود: اگر عبور نکنید یا با تاخیر بگذرید داوران شما را از لیست مرحله نهایی کنار می‌گذارند. این فقط صفرزاده نبود که از دور رقابت‌ها کنار رفت بلکه از حدود 160 دوچرخه‌سوار 80 نفر به دلیل اینکه نتوانستد در زمان مناسب از مکان های مذکور عبور کنند توسط داوران کنار رفته و سوار ماشین می‌شوند.

,

وی درباره وضعیت دوچرخه‌سواری کشورمان بیان داشت: 10 سالی‌ست که دوچرخه‌سواری ایران از همه‌نظر چه نبود باشگاه مناسب نه رسیدگی به امور استان‌ها رو به‌نزول است و دیگر باید بگوییم دوچرخه‌سواری در کماست و هنوز نمرده اما با این اوضاع مرگ دوچرخه‌سواری حتمی‌ست.

,

دوچرخه سوار کشورمان درباره مدیریت دوچرخه‌سواری نیز گفت: البته کرونا در این اتفاقات موثر بوده اما این‌که همه مشکلات را به گردن کرونا بیندازیم درست نیست. اینکه انتخاب‌ها و فعالیت مسئولین دلسوزانه و شایسته سالارانه نیست، رانتی شده و هرکسی که می‌آید می‌خواهد به اطرافیانش سمتی بدهد که همگی نابلد هستند تاثیر زیادی بر دوچرخه‌سواری داشت.

,

میزبانی درباره این‌‌که آینده دوچرخه‌سواری به چه شکل خواهد بود اذعان داشت: مشکلات ما یکی دوتا نیست که بگوییم به سرعت بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم و در بازی‌های آسیایی و دیگر رقابت‌ها نتیجه مناسبی بگیریم. ما هم مشکلات زیادی در بعد اقتصادی داریم و هم در زمینه کمبود و حتی نبود تجهیزات به شدت دچار مشکل هستیم.

,

وی در نهایت درباره دیگر دلیل‌های نزول دوچرخه سواری نیز تصریح کرد: ورزشکاران‌مان هم اکثرا به سرعت ورزش خودرا تمام شده می‌بینند و بعضی از ‌آن‌ها هم دوپینگی از آب در می‌آیند. ما حتی در جذب دوچرخه‌سواران جوان هم خوب نبودیم و بستر مناسبی برای جذب جوانان و جلب نظر ‌آن‌ها اصلا خوب نبودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه