اخبار داغ

المپیک توکیو| دیدار افتخاری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی/ لالوویچ: برای کشتی ایران ارزش ویژه‌ای قائل هستیم

المپیک توکیو| دیدار افتخاری با رئیس اتحادیه جهانی کشتی/ لالوویچ: برای کشتی ایران ارزش ویژه‌ای قائل هستیم
عضو کمیسیون مارکتینگ اتحادیه جهانی کشتی با رئیس فدراسیون جهانی کشتی در محل دفتر کار ایشان در دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین روز از مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، علی افتخاری عضو کمیسیون مارکتینگ اتحادیه جهانی کشتی با نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در محل دفتر کار ایشان در خصوص موضوعاتی نظیر روند توسعه ورزش کشتی در ایران، حضور ایرانیان در کرسی‌های جهانی و آسیایی کشتی و بررسی برگزاری مسابقات کشتی در المپیک دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

افتخاری در این دیدار از رئیس فدراسیون جهانی کشتی خواست که از کشتی ایران حمایت بیش از پیش انجام دهد و راه ورود نخبه‌های کشتی ایران به کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی را فراهم و هموار نماید و برای برگزاری مسابقات جام جهانی و قهرمانی جهانی برای کشتی ایران که از قطب های برتر کشتی جهان است تلاش و حمایت بیشتری شود.

,

لالوویچ ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: من و هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی برای کشتی ایران ارزش ویژه‌ای قائل هستیم و سال‌ها بعنوان یک دوست و همکار در کنار دکتر توکل عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی بوده‌ایم و از روند کشتی در ایران رضایت کاملی دارم.

,

افتخاری در بخش دیگری از گفتگو و مذاکره خود با رئیس فدراسیون جهانی در خصوص حمید سوریان نظر حمایتی لالوویچ را خواستار شد که رئیس فدراسیون جهانی کشتی از حضور یک ایرانی در هیات رئیس فدراسیون جهانی استقبال و ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: انتخابات یک فرآیند دموکراتیک و آزاد است و این بستگی به رایزنی‌های سیاسی، دیپلماتیک و ورزشی ایرانیان دارد.

,

همچنین لالوویچ در بخش دیگری از گفتگو اعلام کرد: بر روند استعدادیابی، آموزش فدراسیون کشتی در سراسر ایران اشراف کامل دارم و از احداث و‌ بازگشایی سالن‌های اختصاصی کشتی و اعزام مربیان ویژه توسط فدراسیون به شهر‌ها و استان‌های مختلف در ایران و تمرینات و آمادگی ورزشکاران اطلاع پیدا کرده ام. این روند سبب ارتقای سطح کشتی ایران در آسیا و جهان خواهد شد و از این حیث نیز از عملکرد و‌ وضعیت کشتی ایران رضایت بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه