اخبار داغ

واکاوی دلایل عدم نتیجه گیری ذوب آهن

واکاوی دلایل عدم نتیجه گیری ذوب آهن
تیم فوتبال ذوب آهن در بخش فنی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد که بخشی از مشکلات به نظر در سطح کلان تر و پس از آن در سطح باشگاه است و بخشی دیگر به مستطیل سبز و پیرامون آن خلاصه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ تیم فوتبال ذوب آهن که یکی از تیم های شناخته شده در آسیا به حساب می آید فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت و تا دقیق نود در لبه سقوط قرار داشت که با خوش شانسی در لیگ ماندنی شد؛ البته مشکلات ذوب آهن به نظر می رسد به این فصل خلاصه نشده و از اواخر حضور آذری بخشی از این مشکلات به چشم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بخشی از مشکلات به نظر در سطح کلان تر و پس از آن در سطح باشگاه است و بخشی دیگر به مستطیل سبز و پیرامون آن خلاصه می شود؛ تیم فوتبال ذوب آهن در بخش فنی نتوانست عملکرد خوی داشته باشد حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد عملکرد تیم ذوب آهن اظهار کرد: بعد از بازی های آسیایی چند فصل قبل که ذوب آهن تنها نماینده از ایران بود برخلاف تیم رقیبی که داشت، این تیم نه تنها سعی بر تقویت خود نکرد بلکه سه تن از بهترین بازیکنانش را از دست داد.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: من در هفته های اول شروع لیگ برتر در رابطه با دفاع تیم ذوب آهن هشدار دادم و حتی با مدرک جلو رفتم اما مدیریت و کادر تیم ذوب‌آهن توجهی به تذکرات من نکرد.

,

چرخابی بیان کرد: در بازی آخر دیدیم توپی که از بین دفاع های وسط تیم ذوب آهن عبور کرد و گل شد نشان از دفاع ضعیف تیم ذوب آهن دارد حتی در این بازی می توانست یک مساوی بگیرد.

,

*نیمی از دلایل جایگاه ذوب آهن ضعف در خط دفاعی بود

, *نیمی از دلایل جایگاه ذوب آهن ضعف در خط دفاعی بود, *نیمی از دلایل جایگاه ذوب آهن ضعف در خط دفاعی بود,

وی افزود: نیمی از دلایل بالا نیامدن ذوب آهن در جدول این بود که این تیم در خط دفاعی بسیار ضعیف عمل می کرد ولی در فاز حمله عملکرد نسبتا خوبی داشت و در هر بازی موقعیت های خوبی به دست آورد.

,

حسین چرخابی توضیح داد: مدیریت و کادر تیم ذوب‌آهن برای فصل جدید باید حوصله به خرج دهند کمیته فنی این تیم باید یک به یک بازی هایی که تیم انجام داده را بررسی کند تا متوجه نقاط ضعف و قوت تیم شود.

,

مربی فوتبال با اشاره به اینکه نقاط ضعف تیم باید رفع شود، ادامه داد: برای فصل جدید باید تیم را برای قهرمانی آماده کنند و حداقل کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

,

چرخابی گفت: اگر تیم بخواهد به این فکر کند که بتواند در وسط جدول باقی بماند قطعا پایین جدول خواهد ماند و باید با تلاش برای بالا ماندن در جدول بازی کنند تا حداقل وسط جدول بمانند.

,

وی با اشاره به علکرد تیم سپاهان در این دوره از بازی های لیگ برتر و جام حذفی اذعان کرد: ۶۵ امتیاز برای محرم نوید کیا نمره قابل قبولی است این مربی تغییرات خوبی در باشگاه سپاهان ایجاد کرد انتخاب محرم نوید کیا بعنوان مربی از سوی مدیریت باشگاه موجب شد این تیم آرامش پیدا کند.

,

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: تماشاگران محرم را قبول دارند، وجود این مربی موجب آرامش در تیم فوتبال سپاهان می شود و همچنین هوش سرشار محرم باعث شد تغییراتی که در نظر داشت ایجاد کند، به راحتی انجام شود از نظر من سپاهان می توانست در جام حذفی بهتر عمل کند و حتی قهرمان جام حذفی شود.

,

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگارصاحب نیوز با اشاره به اینکه چندسالی است که جایگاه ذوب آهن در آخر جدول است، اظهار کرد: رحمان رضایی اوایل بعنوان دستیار یا مشاور به تیم در زمان لوکا به تیم اضافه شد .رحمان رضایی و لژیونر در ایتالیا و یکی از ملی پوش ما است.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: ذوب آهن تیمی نبود که رحمان رضایی بتواند با آن مانور دهد رضایی با کمی تأمل، کنار تیم بودن و بزرگی کردن می توانست مانند کریم باقری در پرسپولیس جایگاه خوبی پیدا کند ولی متاسفانه سریع سرمربی ذوب اهن شد همچنین ۱۲ بازیکن از تیم جدا شدند.

,

*رضایی نتوانست نفرات خوبی را به تیم اضافه کند

, *رضایی نتوانست نفرات خوبی را به تیم اضافه کند, *رضایی نتوانست نفرات خوبی را به تیم اضافه کند,

شفیعی با بیان اینکه رضایی نتوانست نفرات خوبی را به تیم اضافه کند، بیان کرد: این مربی با شرایطی که موجود بود حدود ١۴ بازی تا نیم فصل اول لیگ برتر جلو آمد و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد درنتیجه برکنار شد و مجتبی حسینی بعنوان مربی تعیین شد و حدود ١۶ بازی با ذوب آهن بود.وی افزود: حسینی همچنین یک مربی و آنالیزور از کرمان به همراه خود به تیم اضافه کرد که در مصاحبه ها بیشتر دنبال چالش بودند تا رفع عیب تیم ذوب آهن با این مربی نیز نتایج خوبی نتوانست بگیرد علاوه بر اینکه این تیم در ۵ بازی آخری که داشت میتوانست نتیجه خوب یا حداقل نتیجه بهتری بگیرد.

,

حسن شفیعی اذعان کرد: با نگاهی به تیم های دیگر متوجه می شویم که برای انتخاب، سر مربی و بازیکن تیمها توجه خاصی انجام میدهند

,

مربی فوتبال تصریح کرد: موقع انتخاب بازیکنان نباید تمام اختیارات را به سر مربی داد؛ اینجا باشکاه باید یک گروه فنی داسته باشد تا یک نظازتی روی تیم وبا سر مربی تعامل تا بتوانند بازیکنان بهتری انتخاب کنند دیالوگ‌های که بین عوامل تیم وسرمربی تیم انجام شد فقط،تیم ذوب اهن ضرر کرد . در نتیجه با بحث و مشاجره توانستند رحمان رضایی را برکنار کنند و حسینی را جایگزین کنند.

,

*حاضر نیستند به مربی های بومی اعتماد کنند

, *حاضر نیستند به مربی های بومی اعتماد کنند, *حاضر نیستند به مربی های بومی اعتماد کنند,

شفیعی ادامه داد: به اعتقاد من تعویض مکرر مدیریت باشگاه وانتخاب بازیکن کوتاهی کردند همچنین حاضر نیستند به وجود مربی های بومی اطمینان کنند مربی هایی که مطالعات بیشتر و تجربیات بیشتری دارند نیز در اصفهان وجود دارند.

,

حسن شفیعی با اشاره به اینکه مدیریت باید قویی ورزشی باشد شما حاج حسین کفعمی اصغر دلیلی در ذوب اهن موافق بودند یا سعید آذری که از ورزش وزن برداری بود نسبتا مدیران خوبی برای ذوب اهن بودند اظهار کرد: چیدمان تیم نیز خوب نیست می دیدیم که در هر بازی سه الی چهار بازیکن مخصوصا در فاز مختلف زمین تغییر می کند و در این بازی هایی که انجام شد نتوانست ثبات خودش را به دست آورد.

,

مربی فوتبال گفت: اکر ذوب اهن با قدرت در لیگ شرکت نکند مجددا همین اتفاق ها رخ خواهد داد چرا که امروزه هر تیم باید شرایط خاص خودش را داشته باشد.

,

شفیعی خاطر نشان کرد: ذوب آهن در نیمه های اول بازی خوب بازی می کرد و بعد تحلیل می رفت و با اینکه حمله می کرد گل می خورد در بازی آخر نیز خوب شروع کردند و بعد نتوانستند جبران کنند و اگر باخت سایپا نبود و می توانست در بازی پیروز یا مساوی کند تکلیف چه بود؟

,

وی در پایان گفت: امیدوارم برای تیم ذوب آهن تغییرات خوبی رخ دهد و با انتخاب بازیکنان خوب، عوض نکردن مکرر مربی و مدیریت ها و ایجاد همبستگی باشگاه و اعضا در لیگ برتر آینده وضعیت بهتری داشته باشد.

,

حال در شرایط حساس و در زمانی که باید فرصت ها غنیمت شمرده شود و هر چه زود تر تیم در مسیر کسب آمادگی قرار گیرد باید تکلیف سرمربی تیم مشخص شود؛ شنیده ها شانس ماندن حسینی را بر روی نیمکت ذوب آهن کم بیان می کند و تغییر این مربی را محتمل تر نشان می دهد؛ البته گزینه هایی نیز برای این تیم مطرح می شود که هنوز نمی توان این گزینه ها را جدی دانست و به نظر در گام اول باشگاه باید تصمیم بگیرد تغییرات سرمربی باشد و یا به شکل دیگر رفتار کند.

,

به نظر می رسد وقت آن رسیده است که مدیرت ذوب آهن تکلیف خود را برای شکل تیم داری فوتبال مشخص کند و اگر چون گذشته یک تیم مدعی می خواهد حساس تر و دقیق تر رفتار و تغییرات را انجام دهد

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه