اخبار داغ

المپیک توکیو| دوومیدانی کاران المپین، راهی تهران شدند/ تیم ملی بسکتبال وارد ایران شد

المپیک توکیو| دوومیدانی کاران المپین، راهی تهران شدند/ تیم ملی بسکتبال وارد ایران شد
احسان حدادی و حسن تفتیان دوومیدانی کاران کشورمان توکیو را به مقصد تهران ترک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه بازگشت ورزشکاران اعزامی به سی و دومین دوره بازیهای المپیک توکیو 2020 و با هماهنگی تشریفات کمیته ملی المپیک، تیم ملی دوومیدانی کشورمان با ترکیب احسان حدادی (پرتاب دیسک) و حسن تفتیان (100 متر) توکیو را به مقصد دوحه و سپس تهران ترک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تاکنون تیم های ملی شنا، بدمینتون، دوچرخه سواری، تکواندو، تیروکمان، تنیس روی میز، شمشیر بازی، بوکس و تعدادی از ورزشکاران تیراندازی، دوومیدانی (فرزانه فصیحی) و قایقرانی، بسکتبال و 4 تن از اعضای تیم ملی تیراندازی در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک به کشور بازگشته اند.
,
از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه  ورزشکارانی که رقابتهایشان در المپیک خاتمه یافته در گروه های مختلف در حال بازگشت به ایران می باشند.
,
تیم های ملی بازگشته از بازیهای المپیک توکیو 2020 ظهر هر روز در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شوند.
,
 
,
*تیم ملی بسکتبال وارد تهران شد
,
تیم ملی بسکتبال کشورمان ظهر امروز پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به میهن بازگشت.
,
ملی‌پوشان کشورمان به همراه رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با استقبال مسئولان ورزشی، به میهن بازگشتند.
,
تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به مصاف تیم‌های چک، آمریکا و فرانسه رفت و درنهایت با ۳ امتیاز از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه