اخبار داغ

حضور مسوولان فدراسیون و اعضای کادر فنی بزرگسالان در تمرینات تیم‌های پایه بوکس

حضور مسوولان فدراسیون و اعضای کادر فنی بزرگسالان در تمرینات تیم‌های پایه بوکس
‍ مسوولان فدراسیون بوکس به‌همراه اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در تمرینات تیم‌های پایه (نوجوانان و جوانان) کشورمان حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بوکس، تیم‌های بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان با هدایت رضا مهدی‌پور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مسابقات از ۲۶ مرداد لغایت ۸ شهریور به میزبانی امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد.
,
بر این اساس، امروز حسین ثوری و حمید قبایی‌زاده؛ رئیس و دبیر فدراسیون بوکس به همراه علیرضا استکی سرمربی، همایون امیری مربی تیم ملی بزرگسالان و دانیال شه‌بخش و امید احمدی‌صفا ملی‌پوشان بزرگسالان کشورمان در محل اردوی تیم‌های پایه حضور یافته و مسابقات درون اردویی این تیم و تمرینات آینده‌سازان بوکس ایران را تماشا کردند.
,
آنها همچنین برای دقایقی با سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تیم‌های پایه کشورمان به صحبت پرداخته و ضمن مطلع شدن از آخرین شرایط آمادگی بوکسورها، برای آنان آرزوی موفقیت کردند.
,
رئیس فدراسیون بوکس در جمع اعضای کادر فنی و بوکسورهای نوجوانان و جوانان از اهمیت رده های سنی در این رشته ورزشی صحبت کرد و گفت: تیم‌های پایه برای فدراسیون بسیار مهم هستند.
,
همچنین حمیدرضا قبایی‌زاده ضمن آرزوی موفقیت برای آینده‌سازان بوکس ایران، دوستی و صمیمیت بین استکی و مهدی‌پور را ستود و از آنها   به عنوان الگوهایی مناسب برای بوکسورهای نوجوان و جوان یاد کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه