اخبار داغ

قرار نیست از مهدی پور انتظار معجزه داشته باشیم

ثوری: آینده بوکس را فدای نتیجه‌گرایی نمی‌کنیم/ تیم‌های نوجوانان و جوانان اهمیت زیادی برای ما دارند

ثوری: آینده بوکس را فدای نتیجه‌گرایی نمی‌کنیم/ تیم‌های نوجوانان و جوانان اهمیت زیادی برای ما دارند
رئیس فدراسیون بوکس از اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا حمایت کرد و گفت: آینده بوکس را فدای نتیجه‌گرایی نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اعزام تیم‌های پایه به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: همیشه به این موضوع اذعان داشتیم که اعزام تیم‌های پایه در اولویت است و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستیم یک نسل از بوکس ایران به دلیل ترس از عدم نتیجه‌گیری بسورانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در رده‌های سنی پایه در پی نتیجه نیستیم و اولویت شناسایی استعدادها و کسب تجربه توسط این بوکسورها است که بتوانند در آینده استخوان‌بندی تیم بزرگسالان را تشکیل دهند. در حال حاضر بوکسورهایی مانند دانیال شه‌بخش، میثم قشلاقی و اشکان رضایی را در بزرگسالان داریم که همگی پس از طی کردن رده جوانان به بزرگسالان رسیدند و باید این کار ادامه داشته باشد.

,

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به زمان اندکی که در اختیار کادرفنی تیم‌های پایه بود، گفت: با توجه به تغییر زمان مسابقات کمتر از ۲ ماه زمان داشتیم که تیم را ببندیم با این حال این اختیار را به کادرفنی دادیم که نفرات خود را شناسایی کرده و بوکسورها را در اوزانی که در حد رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند، اعزام کنند.

,

وی در ادامه گفت: خیل عظیمی از بوکسورها پس از اینکه در رده‌های پایه به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نشدند، از این رشته کنار رفتند و متاسفانه گاهی اوقات مسیر درستی را برای زندگی خود انتخاب نکردند اما ما مصمم هستیم تا در هر دو رده نوجوانان و جوانان بوکسورها را به رقابت‌های دبی اعزام کنیم و توقع کسب نتیجه خاصی هم نداریم.

,

ثوری بیان داشت: اگر امروز نگران نتایج تیم‌های پایه باشیم، نمی‌توانیم به آینده بوکس امیدوارم باشیم چون باید آنچه را که امروز می‌کاریم، در آینده برداشت کنیم و مطمئن هستیم این تیم‌ها تا ۵ سال آینده ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل می‌دهند.

,

وی با اشاره به فعالیت مثبت هیات بوکس استانها تصریح کرد: روسای هیات بوکس سراسر کشور به شدت تلاش می‌کنند تا بوکسورهای باکیفیتی به بوکس ایران معرفی کنند و این وظیفه ما است تا بر اساس تائید کادرفنی بتوانیم بهترین‌ها را در ترکیب تیم‌های پایه استفاده کنیم‌. به هر حال روسای هیات بوکس هم باید در استان خود پاسخگوی اداره ورزش باشند و ما هم تلاش‌های این عزیزان را نادیده نگرفته و از بوکسورهای برتر در ترکیب تیم‌های پایه بهره می‌بریم.

,

رئیس فدراسیون بوکس در پایان خاطرنشان کرد: رضا مهدی‌پور سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس کارش را به خوبی بلد است و قرار نیست از او انتظار معجزه داشته باشیم. وقتی در تیم‌های پایه و بزرگسالان مربیان باکیفیت داریم، پس می‌دانیم که این تیمها ارزش سرمایه‌گذاری دارند و حاضر نیستیم بخاطر اظهار نظر برخی از دوستانی که منتظر باخت ما هستند، یک نسل بوکس را بسوزانیم و از تیم‌های پایه حمایت می‌کنیم.

,

رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیای رده‌های پایه برای نخستین بار به صورت همزمان در دو رده نوجوانان و جوانان از ۲۵ مرداد لغایت ۸ شهریور در دبی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه