اخبار داغ

حاشیه‌ای پررنگ‌تر از متن!

از بازی با گوشی تا خواب مسئولین در آخرین شورای اداری دولت تدبیر و امید در قزوین

از بازی با گوشی تا خواب مسئولین در آخرین شورای اداری دولت تدبیر و امید در قزوین
آخرین جلسه شورای اداری استان در دولت تدبیر و امید در حالی برگزار شد که استاندار قزوین و هیچ از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور نداشتند و تنها موضوع جلسه، ارائه گزارش عملکرد دولت دوازدهم آن هم به صورت زنده و ویدئوکنفرانس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح قزوین، آخرین جلسه شورای اداری استان در دولت دوازدهم عصر امروز در حالی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد که شاید بتوان گفت جزو نادرترین جلساتی بود که تقریبا آمار قابل توجهی از مدیران استان در آن حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

هرچند دعوتنامه این جلسه با عنوان «شورای اداری استان» قید شده بود اما برگزاری جلسه بدون سخنرانی مسئولان استانی و تنها با ارائه عملکرد دولت دوازدهم توسط کابینه‌اش آن هم به صورت ارتباط زنده و ویدئوکنفرانس، گویا حاشیه‌ای پررنگتر از متن بود که حتی شخص استاندار قزوین نیز در این جلسه حضور نداشت.

,

در همان ابتدای جلسه و بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری ملی، وزرای دولت تدبیر و امید هریک به نوبت به ایراد سخنرانی درباره عملکرد دولت در هشت سال گذشته پرداختند و سخنرانی چنان طولانی شده بود که حتی برخی از مدیران حاضر در جلسه، استراحت و خواب بر صندلی را بر شنیدن سخنان ترجیح دادند.

,

آخرین جلسه شورای اداری استان در دولت دوازدهم در حالی برگزار شد که حتی هیچ از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور نداشتند و گویا از حضور در جلسه ناامید شده بودند.

,

جلسه امروز شورای اداری استان در دولت دوازدهم را شاید بتوان یکی از جلسات بی‌محتوائی عنوان کرد که حتی قلم خبرنگاران حاضر در جلسه برای پوشش نمی‌‎چرخید و توجهشان تنها به شنیدن صحبت‌های دولت روحانی و کابینه‌اش بود.

,

گفتنی است حسن روحانی پیش از این به مدت هشت سال به عنوان رئیس جمهور ایران بود که دوران ریاست جمهوریش امروز به پایان می‌رسد و آیت‌الله رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور منتخب مردم بعد از مراسم تحلیف، در 12 مردادماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

,

سیزدهمین دوره انتخابات رئیس جمهور همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه سال‌جاری برگزار و آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه