اخبار داغ

فرماندار آوج قزوین خبرداد؛

۳ کشته و ۲ مفقودی در جریان سیل روستای شهیدآباد آوج+فیلم

۳ کشته و ۲ مفقودی در جریان سیل روستای شهیدآباد آوج+فیلم
نصرت اله علیرضایی گفت: متاسفانه تاکنون سه کشته در روستای وروق آوج شامل یک بانوی ۴۵ ساله، یک دختر ۲۲ساله و یک مرد جوان ۲۸ساله و همچنین دو نفر مفقودی از روستاهای وروق و شهید اباد، آماری است که در دست داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج، در مصاحبه با صبح قزوین،  با اشاره به سیل ساعاتی پیش در شهرستان آوج بیان کرد: بارندگی شدید در شهرستان آوج که از ساعت پنج و نیم بعدازظهر به مدت نیمساعت آغاز شد به دلیل حجم زیاد، موجب ایجاد سیل در شهرستان آوج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی گفت: بر اساس آمار هواشناسس، حجم بارندگی ۳۶ ممیز ۶ دهم، معادل حجم کل بارندگی در فصل بهار این شهرستان و حتی بیشتر از این میزان می باشد.

,

علیرضایی اظهار کرد: این بارندگی که همراه با بارش تگرگ بود موجب راه افتادن سیلاب در روستاها به ویژه در بخش مرکزی و شهر ابگرم شد.

,

فرماندار اوج اضافه کرد: در حال حاضر عوامل اجرایی و مدیریت بحران شهرستان جهت بازگشایی و پاکسازی راهها بسیج شده‌ و بسیاری از باغات دچار خسارت شده و حدود ۱۵ اتومبیل و موتور سیکلت همراه با سیلاب مفقود شده‌اند.

,

وی با اشاره به کشته و مفقودین شدن تعدادی از سکنه روستاهای شهرستان آوج عنوان کرد: متاسفانه تاکنون سه کشته در روستای وروق شامل یک بانوی ۴۵ ساله، یک دختر ۲۲ساله و یک مرد جوان ۲۸ساله و همچنین دو نفر مفقودی از روستاهای وروق و شهید اباد، آماری است که در دست داریم.

,

علیرضایی گفت: در حال حاضر، مجموعه استان بسیج شده اند و همه عوامل اجرایی در حال انجام مٲموریت جهت پیشگیری از خسارات بیشتر می باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه